Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد چهارشنبه در دیداری معوقه از هفته نخست لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، تیم صدرنشین اتلتیکومادرید در ورزشگاه «واندا مترو پولیتانو» از سه‌ویا پذیرای کرد و این دیدار حساس را با برتری دو بر صفر به اتمام رساند.

«آنخل کوره‌آ» در دقیقه ۱۷ و «سائول نیگوئز» در دقیقه ۷۶ موفق به گلزنی برای اتلتیکو شدند تا این تیم با ۴۱ امتیاز به صدرنشینی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون رئال مادرید با ۳۷ امتیاز در رتبه دوم است، اما نکته جالب اینکه اتلتیکو نسبت به رئال، ۲ بازی کمتر انجام داده و در صورت موفقیت در این بازی‌های معوقه می‌تواند گام بزرگی برای قهرمانی در لالیگا بردارد.

بنظر می‌رسد با توجه به آمادگی بالای سرخ‌پوست‌ها با هدایت «دیگو سیمئونه» و همچنین عملکرد پر افت و خیز رئال و بارسلونا، شرایط برای قهرمانی اتلتیکو فراهم است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتلتیکومادرید لالیگا لیگ فوتبال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

به نقل از اوپتا؛ از نظر اهمیت و تاثیر گل در کسب امتیاز، گل های روبرت لواندوفسکی در بین همه بازیکنان فصل جاری لالیگا دارای بیشترین اهمیت بوده است. او با 16 گل خود تاکنون به تنهایی 17 امتیاز را به طور مستقیم به حساب بارسلونا واریز کرده است. جود بلینگام و بورخا مایورال از نظر اهمیت گل ها در رتبه بعدی هستند. 15 گل مایورال، 14 امتیاز برای ختافه به همراه داشته درحالیکه 17 گل بلینگام هم 14 امتیاز به امتیازات تیم کارلو آنچلوتی اضافه کرده است.

گفتنی است لواندوفسکی اولین بازیکن بارسلونا از سال 2005 است که در جریان دیداری از لالیگا، 2 گل با ضربه سر می زند. آخرین بار ساموئل اتوئو در سال 2005 مقابل مایورکا موفق به انجام چنین کاری شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی