Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس منیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌ها گفت: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که وجود دارد مربوط به ثبت نام انواع وام‌های دانشجویی توسط دانشجویان ورودی جدید است.

وی ادامه داد: چون فرایند ثبت نام و انتخاب واحد این دانشجویان به صورت مجازی بوده و ارتباط حضوری با دانشگاه و مسئولان آن نداشته اند، علی رغم ارسال پیامک صندوق رفاه، مبنی بر اینکه برای ثبت نام وام‌ها اقدام کنند، به نظر می‌رسد آن آگاهی لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان افزود: در حال حاضر تمام موانع موجود برای دانشجویان روزانه دانشگاه‌های دولتی و شهریه پرداز توسط صندوق رفاه دانشجویان رفع شده است و مسیر برای بهره مندی این دانشجویان از انواع وام‌های دانشجویی هموار شده است.

وی یادآورشد: دانشجویان جدید الورود می‌توانند با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به نشانی bp.swf.ir تقاضای خود را برای ثبت انواع وام‌های دانشجویی انجام دهند.

منیری ادامه داد: دانشجویان ورودی جدید تا اول بهمن ۹۹ فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند اگر دانشجویان احیاناً در ارسال مدارک هم تأخیر داشته باشند، مشکلی نیست، فقط تقاضای خود را ثبت کنند و سپس مدارک خود را برای دانشگاه ارسال کنند تا در سامانه بارگزاری شود.

کد خبر 5120925

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان وام دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دیوان عدالت اداری سازمان سنجش پذیرش بدون آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آزمون استخدامی آزمون زبان انگلیسی آموزش مجازی امتحانات پایان ترم پایان نامه صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید