Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دبیر در این دیدار که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت کشتی استان و محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ برگزار شد گفت: کردستان نوجوانان و جوانان مستعدی در کشتی دارد که در صورت حمایت از آنها، شاهد نتایج خوبی در کشتی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: هدفم از سفر به استان‌های مختلف، در میان گذاشتن مشکلات کشتی با مسئولان ارشد استانی و گرفتن قول حمایت آنها از ورزش ملی کشور است، چراکه کشتی جزئی از هویت ایران محسوب می‌شود و باید پاسدار این رشته ملی، سنتی و مذهبی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا استاندار کردستان نیز با بیان اینکه حمایت خود را از کشتی استان خواهیم کرد، گفت: تلاشمان را خواهیم کرد تا بخش خصوصی را به عنوان حامی مالی در کنار هیأت کشتی استان قرار دهیم تا بخشی از هزینه‌های هیأت تأمین شود.

وی ادامه داد: حضور شما در استان‌ها باعث انگیزه در میان نوجوانان و جوانان و همچنین مسئولان برای پرداختن به کشتی می‌شود.

خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان نیز اظهار داشت: مردم کردستان کوه ابیدر را مقدس می‌دانند و این سالن شش هزار نفری هم با تلاش‌های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان بعد از سال‌ها احداث شد و خیلی از نیازهای اهالی ورزش و مخصوصاً کشتی را برطرف می‌کند و حضور رئیس فدراسیون را نیز برای کشتی استان به فال نیک می‌گیریم.

در ادامه سفر علیرضا دبیر به استان کردستان، وی نشستی هم با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج برگزار کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالای شهرداری برای کمک به کشتی گفت: شهرداری‌ها دارای امکانات و منابع مالی خوبی برای کمک به ورزش هستند، و کشتی کردستان نیز ظرفیت بالایی برای مدال آوری در میادین بین المللی، جهانی و المپیک دارد.

وی ادامه داد: اگر حمایت خوبی از استعدادها در کردستان شود و امکانات لازم در اختیار آنها قرار گیرد، قطعاً شاهد افتخارآفرینی آنها خواهیم بود.

در ادامه حشمت الله صیدی شهردار و اعضای شورای شهر سنندج با اعلام اینکه در زمینه ورزش گام‌های مؤثری را برداشته‌اند و امکانات ورزشی را احداث کرده‌اند اظهار داشتند: از هیأت کشتی استان نیز حمایت و مساعدت لازم را بعمل می‌آوریم.

همچنین مقرر شد یکی از سالن‌های شهرداری تجهیز و در اختیار کشتی استان قرار گیرد.

قطب الدین صادقی از بازیگران سینما و تلویزیون و محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون نیز به عنوان مهمان در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 5120995

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی استانداری کردستان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 94 دربی لیگ برتر والیبال والیبال تکواندو یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی لیگ برتر تکواندو علی کریمی مهدی طارمی هیأت کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...

به گزارش همشهری آنلاین او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

کد خبر 847116 برچسب‌ها ویژه ورزشی علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...