Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان فانتزی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تخصیص روغن به واحد‌های صنفی اظهار کرد: از حدود دو ماه گذشته که در کشور با کمبود روغن جامد مواجه شدیم، تمامی صنوفی که تولیداتشان به روغن جامد وابسته بود با مشکل در تامین این محصول مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در همان زمان دولت اقدام به توزیع روغن جامد با نرخ دولتی کرد و ما نیز با توجه به نیاز هر واحد صنفی آن‌ها را تقسیم و توزیع کردیم. بیشتر بخوانید عامل گرانی روغن مشخص شد/ قاچاق به دانه های روغنی هم رسید رئیس اتحادیه نانوایان فانتزی بیان کرد: اکنون که حدود دو ماه از این ماجرا می‌گذرد؛ دولت هنوز سهمیه جدیدی را برای صنوف وابسته به روغن جامد در نظر نگرفته و البته نامه نگاری‌ها در این خصوص از سوی اتحادیه انجام گرفته است.

کرمی ادامه داد: در حال حاضر واحد‌های صنفی با مشکل جدی کمبود روغن مواجه هستند و پخت نان با استفاده از روغن مایع هم محصول نهایی را گران‌تر تمام می‌کند که البته این نان هم از کیفیت لازم برخوردار نیست.

او در پایان تصریح کرد: در صورتی که اقدام به خرید روغن از بازار‌های آزاد کنیم، باید برای هر حلب ۱۶ کیلویی تا سه برابر بیشتر هزینه کنیم و از آنجایی که نرخ‌ نان‌های فانتزی مصوب است، به هیچ عنوان این موضوع به صرفه نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت نان نرخ مصوب روغن جامد روغن جامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه آرد نانوایی های پُرتخلف در مازندران قطع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد ظهر پنجشنبه در کارگروه آرد و نان بابلسر ضمن قدردانی از فرماندار و اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان با اشاره به ضرورت برخورد قاطع با متخلفان این حوزه اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضائی، تعزیرات، صمت و اتحادیه نانوایان، سهمیه واحدهایی که به صورت مکرر مرتکب تخلف می‌شوند قطع و در صورت لزوم پروانه این واحدها ابطال می‌شود.

دبیر کارگروه آرد و نان استان همچنین ضمن تشریح آنالیز و عوامل تأثیرگذار در قیمت نان اظهار داشت: کمیته فنی کارگروه آرد و نان استان ضمن بررسی آنالیز قیمت نان در سال جدید، در خصوص شرایط استفاده از کنجد برای نان تصمیماتی را اخذ کرده که پس از تأیید نهایی ابلاغ و اجرا خواهد شد.

قلی پور فرماندار و رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان بابلسر با قدردانی از مجموعه اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران بابت تخصیص سهمیه‌های مناسبتی به شهرستان برای تأمین نیاز شهروندان و توجه ویژه به فعالیت کارگروه‌های آرد و نان شهرستان‌ها، به بیان مشکلات و موانع موجود در این حوزه از قبیل عدم پاسخگویی مسئولان سامانه نانینو، طرح آزادسازی آرد و نان، نحوه برخورد با واحدهایی که تکرار تخلف دارند، تأمین آرد و نان شهروندان، مسافران، کارگران فصلی باغات و زمین‌های کشاورزی و نحوه اجرای سامانه هوشمند نانینو، پرداخت.

فرماندار بابلسر در این جلسه ضمن تاکید بر افزایش نظارت کارگروه آرد و نان بر فعالیت نانوایی‌ها از برخورد قاطع با متخلفان و سوداگران و دلالان آرد و جلوگیری از سوءاستفاده افراد خاص در حوزه آرد و نان خبر داد.

کد خبر 6101338

دیگر خبرها

  • سهمیه آرد نانوایی های پُرتخلف در مازندران قطع می شود
  • لباس آناتومی با چاشنی فانتزی (عکس)
  • بهترین سریال‌های کره‌ای در ژانر ماورائی؛ از «ورطه» تا «جهنم»
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • نانوایی‌های پدافندی در یزد ایجاد شد
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • (ویدیو) نجم‌الدین شریعتی بر مزار خودش فاتحه خواند
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد