Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نعمت الله آزموده در گفتگو با مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تأیید نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمازهای عبادی سیاسی جمعه این هفته در تمامی شهرهای خراسان شمالی با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی ادامه داد: طی ۲ هفته گذشته نیز نماز جمعه در تمام شهرهای استان به جز بجنورد برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تمامی نمازگزاران محترم شهرها، خواهشمندیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نمازجمعه شرکت کنند.

حجت الاسلام آزموده در انتها گفت: همچنین افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، فعلاً از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

کد خبر 5121049

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بجنورد ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه آلودگی هوا بوشهر گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا آیت الله مصباح یزدی خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی