Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسمپور معتقد است استقلال در نیمه اول عملکرد خوبی داشت اما پرسپولیس در نیمه دوم بازی در دست گرفت

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال ایران درباره دربی 94 و وضعیت تیم های ایرانی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، ابراهیم قاسمپور در مورد تساوی 2-2 پرسپولیس و استقلال در دربی 94 به فارس گفت:

در نیمه اول این بازی استقلال بهتر بازی کرد و زود هم به گل رسید اما نیمه دوم متعلق به پرسپولیس بود آنها برای جبران گل تلاش کردند و حتی از حریف پیش افتادند اما در دقیقه 92 روی تیزهوشی مهدی قائدی گل مساوی را خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمپور افزود:

شاهد یک بازی نسبتاً متعادل بودیم البته این بازی می‌ توانست برنده داشته باشد که این اتفاق رخ نداد. در این مسابقه نسبت به دربی‌ های قبل موقعیت ‌های گلزنی بیشتری خلق شد.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه چرا این دربی جذاب ‌تر از مسابقات دیگر دو تیم بود، عنوان کرد:

با توجه به شرایط جدول هر دو تیم نیاز به برد داشتند. پرسپولیس می‌ خواست خود را به بالای جدول و جمع مدعیان برساند و استقلال هم به دنبال بازگشت به صدر بود. از سویی دیگر مربیان هر دو تیم نسبت به گذشته جوان‌ تر بودند با شهامت و شجاعت بیشتری تیم‌ های شان را به میدان فرستادند مربیان دو تیم دست به عصا حرکت نکردند آنها می ‌دانند این مسابقه مثل همه بازی‌ ها 3 امتیاز دارد نه 6 امتیاز؛ بنابراین از نظر مربیان و امتیاز در جدول هیچ فرقی این مسابقه با مسابقات دیگر ندارد و شاید به همین دلیل بازی جذاب‌ تر از دیدارهای گذشته دو تیم بود.

قاسمپور در مورد اعتراض ‌های زیاد بازیکنان دو تیم به وضعیت مدیریتی دو باشگاه به خاطر مسائل مالی گفت:‌

مشکلات مالی گریبانگیر همه باشگاه ‌ها است. اما من نظر شخصی خودم را می ‌گویم شاید برخی از خواندن آن ناراحت شوند اما واقعیت آن است که بازیکنان این دو تیم بیشترین دستمزد را در بین همه باشگاه‌ های لیگ برتری می‌گیرند و آنطور که شنیده‌ ام برخی از بازیکنان دو تیم قراردادهای 4 و 5 میلیارد تومانی دارند اما سؤال این است اگر واقعاً این دو باشگاه خوب نیستند چرا همه بازیکنان ایران و حتی مربیان برای حضور در این دو تیم سر و دست می‌ شکنند. من منظورم فکری یا گل ‌محمدی نیست به طور کلی عرض می‌ کنم.

قاسمپور تصریح کرد:

استقلال و پرسپولیس باعث گران شدن فوتبال می ‌شوند بازیکنان شاخص دیگر تیم ‌ها را جذب می‌ کنند خود را تقویت و تیم ‌های دیگر را تضعیف می ‌کنند. این دو باشگاه وابسته به دولت هستند اما از سوی دیگر شاهدیم که وزیر نفت می ‌گوید دیگر به تیم‌ های نفتی مثل نفت آبادان پول نمی ‌دهیم آن هم در حالی که مردم جنوب کشور باید سهمی از نفت داشته باشند تمام دلخوشی مردم جنوب همین فوتبال و تیم ‌هایش است. اما شما ببینید استقلال و پرسپولیس چه پول ‌هایی را هزینه می‌ کنند و حتی شاهد امضای قراردادهای بی‌ محتوا و آبکی هستیم که در جوامع بین ‌المللی هم این دو باشگاه محکوم می ‌شوند.

قاسمپور تأکید کرد:

اگر این بازیکنان این همه ناله می ‌کنند و اینکه می ‌گویند پول‌ های شان پرداخت نشده چرا با وجود این همه مشکلات باز هم در استقلال و پرسپولیس مانده ‌اند؟!

قاسمپور در مرد گلایه ‌های گل‌ محمدی از رئیس هیأت مدیره باشگاه عنوان کرد:

من در این مورد نمی‌ توانم نظر بدهم زیرا گل ‌محمدی اهل جار و جنجال نیست اما حتماً کارت به استخوانش رسیده که چنین حرف ‌هایی را می‌ زند.

اخبار داغ 

شایعه قهر یحیی تکذیب شد؛ گل محمدی در ریکاوری شرکت کرد نه در تمرین ذخیره ها شیخ دیاباته هم در مسیر جدایی از استقلال لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات کریستیانو رونالدو بهترین گلزن دهه دوم قرن 21 شد لواندوفسکی و داستان شرط بندی با یورگن کلوپ در دورتموند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم قاسمپور دو باشگاه دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، کاپیتان تبعیدی السد و تیم ملی قطر که با حواشی جام جهانی از فوتبال این کشور کنار گذاشته شده بود حالا در تهران اوج محبوبیت را تجربه می‌کند.

عبدالکریم حسن که با کیفیتش به بخش جدانشدنی ترکیب ثابت پرسپولیس تبدیل شده، از تشویق خاص پرسپولیسی‌ها برای او به وجد می‌آید.

هواداران پرسپولیس او را با شعار "حسن، حسن، یاحسن، حسن عبدالکریم" تشویق می‌کنند و او ویدیوی این تشویق در بازی سپاهان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس به عنوان بهترین‌ هواداران در مسیر فوتبالی‌اش یاد کرد.

به نظر می‌رسد مرد سال سابق فوتبال آسیا رضایت زیادی از وضعیت این روزهای خود در پرسپولیس دارد.

دیگر خبرها

  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند