Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری از برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه(س) همراه با یادواره شهدای سادات در حرم مطهر خواهر امام رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام «میرحامد حسینی اشکوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) بر الگوپذیری جوانان به ویژه بانوان از ایشان تاکید کرد و گفت: حضرت فاطمه (س) برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار است و باید به تبیین همه ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار در جامعه بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اوقاف و امور خیریه رشت با بیان اینکه ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه موجب الگوگیری همگان از سیره ایشان می‌شود افزود: اگر افراد جامعه حضرت فاطمه (س) را به طور کامل بشناسند، قطعا از ایشان در همه امور پیروی می‌کنند.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) این ایام را فرصتی برای ترویج سبک زندگی این بانوی بزرگوار دانست و بیان کرد: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) همراه با یادواره شهدای سادات در شب شهادت با سخنرانی آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در حرم مطهر خواهر امام رشت برگزار می‌شود.

 

حسینی اشکوری با بیان اینکه «ابوذر بیوکافی» و «مسعود اصلانی» مداحان این مراسم هستند اعلام کرد: این مراسم عزاداری از جمعه( 26 دی ) به مدت سه شب ساعت 18:30 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت هیئت ثارالله رشت دایر می‌شود.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: حرم مطهر خواهر امام شهدای سادات آیت الله فلاحتی حضرت فاطمه شهادت حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با ۲۵ شوال زائران و دلدادگان اهل‌بیت (ع) در اندوه شهادت رئیس مکتب شیعه به سوگ نشستند و شیفتگاه اهل بیت (ع) به حرم مطهر آمده‌اند تا به پیشگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) تسلیت عرض کنند و خود را در غم شهادت جد بزرگوارشان شریک گردانند.
در مراسم سوگواری که با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شبستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اکبر افخمی، پیرامون فضایل و مناقب امام جعفر صادق (ع) سخنرانی می‌کند و سیدمحسن رسولی حاج مهدی سلحشور نیز در رثای شهادت این امام همام، به مرثیه سرایی می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود