Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم زارعی گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه‌های نانو در کردستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ابراهیم زارعی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در آئین تجلیل از 44 دانش‌آموز افتخارآفرین در المپیاد‌ها و جشنواره‌های مختلف سال تحصیلی ۹۸_۹۹ دانش‌آموزان برگزیده المپیادها و جشنواره‌های مختلف را افتخارآفرینان استان عنوان کرد و از تلاش و زحمات کلیه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش در کسب موفقیت‌های درخشان تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه‌های نانو در استان خبر داد و گفت: اگر امروز جوامع می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند به دلیل داشتن قدرت علم و دانش است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه استان کردستان دارای استعدادهای خوبی در بسیاری از عرصه‌های علمی است؛ از دانش‌آموزان خواست که در شرایط کنونی دانش و علم خود را به سمت دانش‌های نوین، بروز و مورد نیاز جامعه پیش ببرند.

 

مدیر باشگاه نانو کشور نیز در آئین تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین در المپیادها و جشنواره‌ها که در سنندج برگزارشد؛ گفت: کسب رتبه اول کشوری کردستان در المپیاد نانو در چند سال پیاپی و درخشش دانش‌آموزان استان قابل تقدیر است.

 

محمد‌ زارعی با بیان اینکه استان کردستان در چهار اخیر در المپیاد نانو با کسب مقام‌های برتر کشوری خوش درخشیده است؛ اضافه کرد: استان‌هایی چون هرمزگان، بوشهر، فارس و... به صورت مقطعی توانسته‌اند رتبه‌های خوبی کسب کنند ولی موفقیت‌های استان کردستان پیاپی بوده و قابل تقدیر است.

 

زارعی از شرکت حدود سه هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان استان در المپیاد نانو خبر داد و گفت: حدود یک سوم دانش‌آموزان کشور شرکت کننده در المپیاد نانو دانش‌آموزان کردستانی هستند.

 

 وی ادامه داد: 120 نفر از این تعداد به مرحله دوم  المپیاد نانو راه یافتند و در نهایت تعداد 13 نفر از این افراد به عنوان دانش برگزیده استان به  مرحله نهایی این المپیاد راه پیدا کردند.

 

وی به امکانات موجود استان کردستان در عرصه نانو اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 5 آزمایشگاه تخصصی فناوری نانو در استان داریم که فعال هستند و با ما در ارتباط هستند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروزبه یمن موفقیت‌ها و درخشش دانش‌آموزان در مسابقات مختلف، این مراسم برگزار می‌شود.

 

قربانی با اشاره به شرایط امروز علوم و رشته‌های مختلف تحصیلی و دانشگاهی و ظهور علوم جدید، خطاب به دانش‌آموزان اعلام کرد: علوم نانو و زیست فناوری علومی است که باعث موفقیت و  توسعه می‌شود و باید شما به این سمت حرکت کنید که هم برای خودتان و هم برای جامعه موفقیت به ارمغان بیاورید.

 

در سال تحصیلی 99-98  تعداد 44 نفر از دانش‌آموزان استان کردستان در المپیادها و جشنواره‌های مختلف خوش درخشیدند که شامل 13 نفر از برگزیدگان مرحله دوم المپیاد فناوری نانو، 15 نفر از برگزیدگان کشوری اولین جشنواره علمی پژوهشی پژوهشسراهای دانش‌آموزی، سه نفر از برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره علوم و فناوری نانو، شش نفر از رتبه‌های طلایی اولین مسابقه خلق ایده زیست فناوری و 7 نفر از رتبه‌های کشوری المپیادهای ورزشی بخش دانش‌آموزی است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از دانش آموزان برتر المپیاد نانو کردستان المپیاد نانو دانش آموزان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی