Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تشریح دلایل تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: امروز کارخانه فولاد مبارکه یک کارخانه منطقه‌ای و استانی نیست، بلکه ملی و متعلق به ملت ایران است. گردش مالی فولاد مبارکه نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است؛ یعنی بیشتر از بودجه عمرانی کشور، سود آن هم بیست هزار میلیارد تومان است که یک شبکه فساد تشکیل شده و قراردادهای مافیایی آنجا منعقد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به قرآن قسم یاد می‌کنم جز حقیقت حرفی زده نشود؛ اگر هفت نسل من با فولاد حتی یک ریال قرارداد در طول تاسیس فولاد مبارکه داشته‌اند، از تمام حرف‌هایم عذرخواهی می‌کنم.

حجت الاسلام موسوی لارگانی اظهار کرد: در سطح استان اصفهان دانشگاه‌های معتبری داریم، اما چرا اگر قرار است قرارداد پژوهشی بسته شود، با همسر آقای واعظی که رئیس یک دانشکده است، قرارداد می‌بندند؟ افراد محقق در کشور زیاد داریم، چرا با آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی قرارداد تحقیقاتی بسته می‌شود؟

نماینده فلاورجان در مجلس با اشاره به گفته‌های مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نامتعارف و ظالمانه گفت: مدیرعامل فولاد مبارکه ۳۰ میلیون تومان حقوق و پنجاه میلیون تومان به عنوان پاداش دریافت می‌کند؛ یعنی حقوق ۸۰ میلیونی می‌گیرد. از چه کسی این حقوق را دریافت می‌کند؟ ۳۰ درصد فولاد مبارکه متعلق به سهام عدالت و در حقیقت سهام عدالت هم برای افراد بدبخت و بی بضاعت است.

او اظهار کرد: خانم مژگان نامداری، این خانم مجرد هر جایی آقای عظیمیان بوده و در مسائل  زمین شهری حضور داشته است؛ او حتی دستورات آقای عظیمیان را اجرا می‌کند و ماهانه ۳۵ میلیون می‌گیرد. بر چه اساسی الان در سعادت آباد منزل دارد؟بر چه اساسی دارد خواهر مژگان نامداری قرارداد ۱۰ ساله با فولاد مبارکه بسته است؟

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: حتی اگر این قراردادها جای دیگر باعث شده بود، باید فریاد می‌زدیم. یکی از قراردادها در مدیریت قبلی با شرکت اس‌ام‌اس آلمان بسته شد. در مدیریت فعلی ۴۰۰ میلیون یورو جابجا شد و قرارداد با این شرکت را منتفی کردند و قرارداد ۷۰۰ میلیون یورویی را با شرکت نامعتبر چینی بستند.

نماینده فلاورجان بیان کرد: فایل صوتی برخی مسئولان را دارم که می‌گویند تا این افراد تا انتخابات باید حفظ شوند؛ به چه دلیل؟ برای پول‌هایی که باید در انتخابات مصرف شود. 

او اظهار کرد: خود وزیر محترم وقتی رئیس فولاد مبارکه گفت فولاد کشور را به من بدهید، پاسخ داد شما فولاد مبارکه را هم نمیتوانی اداره کنی. در نتیجه به این تحقیق و تفحص رأی دهید چراکه ممکن است رئیس این مجموعه به خاطر این مشکلات از کشور فرار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحقیق و تفحص مجلس یازدهم صحن علنی فولاد مبارکه فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

مرتضی طاهری‌فرد، ۱۳ اردیبهشت با اعلام خبر شناسایی و دستگیری یک دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین، افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

طاهری‌فرد افزود: از نامبرده ۴۰۰ فقره قرارداد سهم مالک واهی که در دست فروش به مردم بود، کشف شده است.

همچنین حسین سالاری معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل هم اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل که با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

سالاری افزود: در بازرسی از بنگاه املاک وی، تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • رشد ۴۱ درصدی قراردادهای ثبت شده در سامانه «خودنویس»
  • رشد ۴۱ درصدی قراردادهای ثبت شده در سامانه خودنویس
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد