Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیشب (سه‌شنبه) پیاچنزا دیدار معوقه خود از هفته هفدهم لیگ والیبال ایتالیا (سری آ) را برگزار کرد و با نتیجه سه بر صفر مقابل مودنا شکست خورد. سه ست این بازی با امتیازات ۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ به سود مودنا رقم خورد.

«سیدمحمد موسوی» در هر سه ست بازی در ترکیب اصلی پیاچنزا حضور داشت و ۵ امتیاز با حمله، ۲ امتیاز با دفاع و در مجموع ۷ امتیاز هم برای تیمش کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی بر اساس آنالیز فنی بازی نمره ۶.۴ را گرفت.

پیاچنزا با ۹ برد و ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ والیبال ایتالیا قرار دارد.

برچسب‌ها لیگ والیبال ایتالیا سید محمد موسوی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال ایتالیا سید محمد موسوی والیبال لیگ والیبال ایتالیا سید محمد موسوی والیبال اخبار کنکور لیگ والیبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا