Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی زاده از اعزام گروه جهادی کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی به اردوی سازندگی روستای آخران منطقه گافر شهرستان بشاگرد خبرداد.

« حمید حاجی زاده »، مدیر کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی روستای درجک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بشاگرد به سابقه شکل گیری گروه جهادی شهید حججی کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی روستای درجک بشاگرد اشاره و اظهار کرد: این گروه با هدف حمایت و پشتیبانی از نیازمندان در سال 97 شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: گروه جهادی شهید حججی کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی تا کنون در ساخت مدارس، مساجد، اجرای برنامه های فرهنگی مختلف و کمک رسانی به سیل زدگان مشارکت داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی بشاگرد عنوان کرد: آخرین فعالیت این گروه جهادی عزیمت به روستای آخران منطقه گافر بشاگرد در قالب اردویی دو روزه است.

 

وی اضافه کرد: ساخت مسجد و خانه عالم روستای آخران ازجمله اقدامات گروه جهادی شهید حججی کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی در این سفر دو روزه است.

 

کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی که 299 نفر از جوانان و نوجوانان روستا در آن عضویت دارند و در طول سال به ویژه فصل تابستان و ایام تعطیلات مدارس و دانشگاه ها برنامه های متنوع و مورد نیاز روز جامعه هدف را اجرا می کند.

 

گفتنی است، روستای درجک در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد واقع شده است و 430 نفر جمعیت دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: بشاگرد گروه جهادی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی در اولین نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستانی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در استان فارس هدف از برگزاری این نشست را غنی سازی و هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها می‌توان با استفاده از تجربه‌های خوب کانون‌های فرهنگی هنری موفق، چگونگی حمایت از برنامه‌های سایر کانون‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه از پیگیری بیش از یک‌صد خدمت برای ارائه به کانون‌ها در فصل اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات در زمینه استفاده از استخر، سینما، اردوگاه‌ها و زمین چمن فوتبال است که مراحل انعقاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و برای استفاده از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او بر ارسال گزارش برنامه‌های اوقات فراغت برای انعکاس در کانال‌ها و سایت‌های خبری از سوی کانون‌ها تأکید کرد و افزود: برخی از برنامه‌های کانون‌ها پس از اطلاع‌رسانی می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در دیگر کانون‌های مساجد استان باشد.

امیدی همچنین تاکید کرد: کانون‌ها پس از دریافت مجوز برنامه‌های مختلف و متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، اما لازم است که رشته‌های تخصصی مورد علاقه نسل نوجوان و جوان امروز را نیز مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • بشاگرد مدال افتخار ایران