Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه‌ فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جرایم در پی برنامه‌ریزی برای کاهش آلودگی هوا و تشدید اعمال قانون خودروهای دودزا انجام شد و در روزهای آینده هم تداوم خواهد یافت.

وی با بیان اینکه جرایم تنها مختص وسایل نقلیه سنگین نیست، اضافه کرد: در این مدت همچنین ۶ هزار و ۲۰۶ دستگاه موتورسیکلت دودزا و ۲۰ هزار و ۵۰۷ خودرو بدون معاینه فنی جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیشه فروش با تاکید بر اینکه کاهش آلودگی هوا در استان اصفهان مستلزم مشارکت همگانی است اظهارداشت: ۲ هزار و ۲۴۹ خودرو در این مدت در استان به دلیل بی توجهی به مسائل زیست محیطی و افزایش آلودگی هوا فَک پلاک شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به افزایش آلاینده‌ها در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: روزانه افزون بر راننده ۶ هزار دستگاه خودرو بدون توجه به محدودیت زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان تردد می‌کنند که جریمه را برای آنان به همراه دارد.

شیشه‌ فروش تصریح کرد: جلوگیری از ۱۱۰ مورد تخریب ساختمان و ۲ هزار و ۴۰۰ آتش زدن زمین‌های کشاورزی از دیگر اقداماتی بود که برای مهار آلاینده‌ها و ریزگردها انجام گرفت.

وی با اشاره به نقش آلایندگی صنایع اصفهان اظهارداشت: در این مدت ۴۸۴ اخطاریه برای واحدهای آلاینده صادر و ۱۷۷ مورد پیگیری قضایی انجام شد و پلمب ۳۱ مجموعه تولیدی را در پی داشت.

اصفهان آلوده‌ترین کلانشهر کشور به شمار می‌رود و سایر شهرها و مناطق صنعتی این استان نیز همواره با معضل آلودگی هوا بویژه در فصول سرد سال مواجه است.

کلانشهر اصفهان بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و روزانه حدود ۹۰۰ هزار خودرو در آن تردد می‌کنند.

برچسب‌ها مرکز معاینه فنی آلودگی هوا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز معاینه فنی آلودگی هوا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان مرکز معاینه فنی آلودگی هوا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده