Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:25:20 GMT

خط آتش پرسپولیس مسافر می‌زند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۹۲۱۹

پس از گذراندن 8 بازی در لیگ برتر بیستم سرانجام یک مهاجم در ترکیب پرسپولیس موفق شد تا برای تیمش گلزنی کند و او کسی نبود جز مهدی عبدی.

به گزارش "ورزش سه" محرومیت عیسی آل‌کثیر و عدم توانایی جذب جانشینی مطمئن برای او، باعث شده تا یحیی گل‌محمدی ارنج‌های مختلفی را برای تیمش از ابتدای لیگ بیستم امتحان کند تا شاید غیاب آل‌کثیر به چشم نیاید؛ از بازی دادن به دو مهاجم به صورت همزمان تا سیستم بدون مهاجم هدف و استفاده از هافبک‌های در پست‌های غیرتخصصی و به عنوان مهاجم کاذب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما آن‌چه واضح بود این‌که مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی ناکام بودند و جور آن‌ها را هافبک‌ها و حتی مدافعان این تیم از جمله سیدجلال حسینی در هفت هفته آغازین فصل کشیدند اما در دربی جبران مافات شد و سرانجام مهدی عبدی جوان توانست طلسم گل‌نزدن‌های خط آتش پرسپولیس را بشکند؛ او که در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان کره‌جنوبی موفق به گلزنی شده بود، در تقابل استقلال نیز با استفاده از نبوغ فردی و البته اشتباه فاحش دفاع آبی‌ها توپ را به تور دروازه مظاهری رساند تا طلسم‌شکنی کرده باشد.

 

 

گل عبدی پس از 681 دقیقه گل نزدن مهاجمان پرسپولیس در لیگ بیستم، به ثمر نشست؛ پس از گلزنی عبدی، او جای خود را به آرمان رمضانی داد اما مهاجم بلندقامت پرسپولیس در گلزنی همچنان ناکام بود. باید دید در دیدارهای پیش‌روی پرسپولیس تا پیش از پایان یافتن محرومیت 6 ماهه آل‌کثیر، سرخ‌پوشان توسط مهاجمان چند بار دیگر به گلزنی می‌رسند.

 

 اولین محک خط آتش پرسپولیس، تقابل با فولاد است که هفته آینده در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار خواهد شد.

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد