Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@05:18:38 GMT

مورد عجیب یک بازیگر سابق درجه چند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۹۹۴۸

تا همین چند سال پیش بعید به نظر می‌رسید که مردم زیادی در داخل کشور او را به عنوان یک بازیگر که تنها در یک سریال قدیمی تلویزیونی نقش نسبتاً پررنگی داشته به خاطر بیاورند.

خبرگزاری میزان - پایگاه خبری و تحلیلی صبح شد نوشت: تا همین چند سال پیش بعید به نظر می‌رسید که مردم زیادی در داخل کشور او را به عنوان یک بازیگر که تنها در یک سریال قدیمی تلویزیونی نقش نسبتاً پررنگی داشته به خاطر بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، این شخص موفق شد به خوبی از همین شهرت ناچیز برای معروف کردن نام خود استفاده کند.

نوع فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اینستاگرام نشان می‌دهد که تا چه اندازه محتوای زرد و مبتذل می‌تواند پربازدید باشد. در سال‌های اخیر افراد زیادی بودند که به واسطه بی‌هنری و صرفاً ابتذال در اینستاگرام توانسته‌اند برای خود نامی دست و پا کنند و از این راه به ثروت کلانی برسند.

این فرد پرحاشیه را بدون شک می‌توانید در این رده‌بندی در رتبه‌هایی بالایی قرار دهیم. فعالیت‌های او در هر برهه‌ای از زمان با جنجال‌های خاص خود همراه بود.

در واقع اگر دقیق‌تر به خاطر داشته باشید، او در ماجرا‌هایی که در جریان زندگی خصوصی‌اش و جنجال‌هایی که پیش از آن به پا کرد، توانست از سلیقه زرد پسند و سطحی برخی کاربران فارسی استفاده کند و در اینستاگرام برای خود نامی دست و پا کند.

پس از آن این فرد تلاش کرد با انجام کار خیرخواهانه برای خود در میان کاربران محبوبیت کسب کند. اما حتی این موضوع نیز با حواشی زیادی همراه شد.

در یک دنیای ایده‌ال همین موضوع برای بسته شدن پرونده یک شخص معروف و کنار گذاشتن او توسط کاربران کافی است. اما در اینستاگرام فارسی معمولا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، چراکه حافظه تاریخی کاربران در اینگونه موارد به شدت ضعیف است.

البته در میان شخصیت‌های مانند او نیز به خوبی می‌دانند که پس از کنار گذاشته شدن توسط مردم، چگونه با جنجال جدیدی دوباره بر سر زبان‌ها بازگردند. این افراد بر روی فراموش‌کاری کاربران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و معمولاً هم ریسک آن‌ها موفقیت آمیز عمل می‌کند.

این فرد اخیرا قصد داشته شخصی را که صدایی شبیه به یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران دارد، به جای او جا زده و در پخش زنده اینستاگرام از او سواستفاده کند.

فایل‌های صوتی برنامه‌ریزی این فرد، که از شخص دیگری می‌خواهد نوع صدای خود را تغییر دهد در فضای مجازی موجود است.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: هوای تهران کیفیت هوا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوای تهران کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی

ایتنا - بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که تبلیغات بسیار در ۲ سکوی فیس‌بوک و اینستاگرام از طریق هوش‌مصنوعی منجر به دوستیابی می‌شود.
متا سعی دارد هوش‌مصنوعی را در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ یکپارچه کند اما اکنون مشخص شده فقط ویژگی های هوش‌مصنوعی این شرکت در پلتفرم های آن گسترش نیافته‌اند، بلکه تبلیغات آشکار برای دوست مجازی ایجاد شده با هوش مصنوعی در فیس بوک و اینستاگرام بسیار محبوب شده اند.

به گزارش ایتنا از برنا، جستجوهای نشریه ویرد نشان می دهد حداقل ۲۹هزار تبلیغ آشکار برای دوست مجازی در پلتفرم های متا منتشر شده است. این نشریه جستجویی در بخش تبلیغات متا نیز انجام داده که تمام آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های آن، تمام تبلیغات منتشر شده در اتحادیه اروپا در سال گذشته، تمام تبلیغات ۷ سال گذشته که با انتخابات، سیاست یا موضوعات اجتماعی مرتبط هستند را آشکار کرد.

این تبلیغات آشکارا ناقض قوانین محتوای تبلیغات بزرگسالان متا هستند. طبق این قوانین آگهی دهندگان اجازه ندارند آگهی‌های حاوی محتوای هرزنگاری و بزرگسالان یا فعالیت‌های بیش از حد تلقین‌کننده یا تحریک‌کننده جنسی را ترویج کنند.

در بخش دستورالعمل اینستاگرام و فیس بوک نیز هرزنگاری و هر چیزی که پلتفرم به عنوان خدمات هرزنگاری تلقی کند، ممنوع است. این پلتفرم‌ها هرگونه اغواگری و حتی ایموجی‌های مرتبط با این موضوع را منع کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس