Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد اله داد صبح امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد:در روزهای گذشته شاهد افزایش مصرف برق هستیم و به دنبال آن در استان در روز گذشته خاموشی به میزان ۴۵۰ مگاوات ساعت اعمال شد.

وی افزود: خاموشی ها در کشور از ۱۰ روز پیش صورت گرفته اما در استان از دیروز شروع شده و امروز هم خاموشی ها ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: روز گذشته نیروگاه شهید مفتح همدان به دلیل کمبود سوخت از مدار خارج و این باعث قطعی برق بدون اطلاع رسانی شد.

الله داد با بیان اینکه مصرف برق در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: به ازای مصرف هر کیلووات ساعت برق ۹۰۰ گرم آلودگی وارد محیط می شود و با کمبود گاز به اجبار باید از سوخت استفاده کرد که این باعث آلودگی هوا نیز می شود.

وی با بیان اینکه با تعطیلی ادارات در روزهای قبل ۴۰ درصد کاهش مصرف برق داشتیم بیان کرد: در حال حاضر مشکل پیک مصرف نیست بلکه به دلیل کمبود سوخت در نیروگاه ها با مشکل تامین و مصرف برق مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از صنایع استان درخواست کرد به جای خاموشی برق مصرفی دو ساعت در روز، یک روز کامل را در هفته تعطیل کنند تا بتوان شرایط را کنترل کرد.

الله داد با اشاره به استخراج ارزهای دیجیتال در استان یادآور شد: هیچ مجوزی برای استفاده از ماینرها و استخراج رمز ارزهای دیجیتال صادر نشده و در همین راستا بیش از ۶ هزار ماینر کشف شده است.

در حال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی آلودگی هوا مصرف برق اراک استان مرکزی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟