Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان این مرحله تا ساعت ۲۴ دیروز ۲۳ دی‌ماه ۹۹ فرصت داشتند به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند که این مهلت با توجه به اعلام کدرشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما تا پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ تمدید شد.

تمامی متقاضیان (اعم از متقاضیانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند)، می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مشاهده اطلاعات رشته محل‌های اعلام شده و مشخص کردن رشته و مرکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک مورد نظر به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

متقاضیان باید دارای گواهینامه کاردانی (فوق دیپلم) بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ نسبت به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم خود اقدام کرده باشند. متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر ۹۹ از مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده‌اند لازم است معدل درج شده در گواهی کاردانی را در تقاضانامه ثبت‌نام درج کنند.

در زمان ثبت‌نام متقاضیان باید از طریق مراکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

هر متقاضی می‌تواند صرفاً یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی و با توجه به مندرجات اطلاعیه و دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ انتخاب کند و پس از آن لازم است از پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام پرینت تهیه کرده و پس از تکمیل به مرکز آموزشی مورد تقاضا ارائه کند. 

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1087474 برچسب‌ها سازمان سنجش آموزش کشور کاردانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور کاردانی مرکز آموزشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی در جهان اسلام تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در دیدار با رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، با اشاره به اهمیت توسعه پژوهش در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و مستندسازی پژوهشی با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های مختلف موجود، توسعه یافته است.

وی، اقدامات عملیاتی و کاربردی در حوزه پژوهشی و فناوری را در پیشبرد اهداف این حوزه ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر توسعه دانش  و مقالات علمی، از روند افزایشی تعداد مقالات و تحقیقات علمی در مجموعه سلامت فارس با شیب معناداری خبر داد.

رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را ریشه تنومند حوزه علمی استان و کشور معرفی و بر تلاش برای افزایش همکاری و اقدامات مشترک این موسسه با مجموعه سلامت فارس تاکید کرد.

سید احمد فاضل‌زاده از برگزاری ۱۵ نشست مشترک مسئولان موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) با مراکز عالی علمی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بر تداوم نشست مشترک با محوریت مشارکت داده‌ها و تبادل تجربه‌ها، دانش و علم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در این حوزه، گزارشی از معرفی فعالیت‌های موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) با محوریت رصد و پایش وضعیت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس ارائه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند