Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:27:27 GMT

نخستین شکست شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۰۵۴۳

نخستین شکست شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفتمین هفته رقابت‌های دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی سپری شد که شیمیدر قم در دیداری فوق‌العاده حساس میزبان رقیب مطرح خود یعنی مهرام تهران بود و در پایان با اختلاف 16 امتیاز نتیجه را واگذار کرد.

بسکتبالیست‌های تیم شیمیدر قم که در آخرین بازی از دور رفت لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم مهرام به دنبال تداوم روند شکست‌ناپذیری و حفظ موقعیت خود در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم بودند، بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما اسیر اشتباهات فردی خود شدند و با شکست میدان را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بسکتبال قم کوارتر نخست این دیدار را با حساب 19 بر 15 به مهرام واگذار کرد، در کوارتر دوم 24 بر 19 مغلوب شد و کوارتر سوم را 25 بر 15 باخت، اما در کوارتر سوم با حساب 17 بر 14 بر مهرام غلبه کرد اما مجموع عملکرد شیمیدر در این مسابقه منجر به باخت 82 بر 66 این تیم در هفتمین بازی این فصل شد.

نماینده بسکتبال قم در دیداری که چندان تمرکز کافی در بازی نداشت و همچنین اشتباهات فردی زیادی در تمام زمان‌های مسابقه مرتکب می‌شد، در دفاع تیمی دور از انتظار ظاهر شد، نتیجه حساس‌ترین بازی دور رفت لیگ برتر بسکتبال را به مهرام تهران واگذار کرد و با فاصله یک امتیاز پشت‌سر این تیم در مکان دوم جدول جای گرفت.

با نتیجه‌ای که در بازی حساس شیمیدر قم و مهرام تهران رقم خورد، مهرامی‌ها با هفت برد و 14 امتیاز صدرنشین این گروه شدند و شیمیدر قم با 13 امتیاز در مکان دوم جای گرفت، بازی برگشت دو تیم از مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز 12 اسفند انجام می‌شود.

دیدارهای دور برگشت از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه 29 دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم شیمیدر قم در این روز با نیروی زمینی تهران دیدار می‌کند و روز 30 دی‌ماه نیز برابر تیم بسکتبال آینده‌سازان تهران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال ليگ برتر شيميدر مهرام فدراسيون بسكتبال تيم ملي لیگ برتر بسکتبال شیمیدر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در شهر قدس آغاز خواهد شد.

در دو مصاف قبلی دو تیم در این مرحله که در گرگان برگزار شد، شهرداری به پیروزی رسید و در صورت بُرد در مسابقه سوم، به فینال رقابت‌ها راه خواهد یافت.

در صورت بُرد مهرام، رقابت به بازی چهارم کشیده می‌شود که طبق برنامه، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آنهم در شهر قدس برگزار خواهد شد.

میزبان بازی پنجم، اما گرگان خواهد بود که زمان برگزاری آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

در این مرحله، تیمی که ۳ برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی