Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار تعدادی از مدیران شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان در قزوین اظهار کرد: آمارهای خوبی که از تولید و توسعه شرکت‌ها فرمودید بسیار امیدوار کننده است.

وی تصریح کرد: این توفیقی از سوی خدای متعال برای شما عزیزان است که سفره‌های رزق و روزی و اشتغال و برکت را برای مردم باز کنید و علاوه بر آنکه زمینه‌ساز ارتقای سطح زندگی مردم باشید، برای نظام نیز پایگاه امنیت‌سازی باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همیشه حواسمان باشد که برکات امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و فعالیت‌های بین‌المللی و اثرگذار شخصیت‌هایی چون سردار سلیمانی، انگیزه‌ای برای فعالیت در عرصه‌های خدمت‌رسان به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کردند تا کشور ما را ناامن کنند اما به برکت خون شهدا و رشادت‌های سردارانی چون سردار سلیمانی تا امروز علاوه بر امنیت، شاهد تولید و صادرات محصولات ایرانی به کشورهای منطقه و دنیا هستیم.

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی مدوّن و مؤثر، ورود بیشتری به بازارهای منطقه داشته باشیم، شاهد تحولات بیشتری در عرصه اقتصادی خواهیم بود و این مهم نیازمند حضور دولتی جوان، انقلابی، با انگیزه و فعال است.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: رضای خدا و خدمت به خلق یکی از مهمترین محورهایی است که در هر عرصه‌ای که فعالیت داریم، محور است و رسالت ایمانی ما اقتضا می‌کند مسلمان و غیر مسلمان را ببینیم و حتی کسانی که مسلمان نیستند نیز از خدمات شما بهره‌مند شده و با خدمات شما به دین و اهل بیت(ع) علاقه‌مند شوند و این سیره انبیاء و ائمه اطهار(ع) است.

امام جمعه قزوین یادآور شد: خداوند وعده داده کسانی که برای ما کار می‌کنند درهای بسته را به روی آنها باز می‌کنم و در مسیر مشکلات لاینحل برای آنها گشایش ایجاد می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است