Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکمان اسدی گفت: مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) با حضور بانوان طلبه به مدت چهار روز در حوزه علمیه خواهران ملایر برگزار می شود.

« پروانه ترکمان اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: همزمان با ایام فاطمیه برنامه های عزاداری به صورت حضوری و در فضای مجازی توسط حوزه علمیه خوازران ملایر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر از برگزاری برنامه حضوری عزاداری به مدت چهار روز از 25 تا 28 دی ماه در حوزه علمیه ملایر با حضور خواهران طلبه خبر داد و افزود: این مراسم ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  و فاصله گزاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنرانان این مراسم به ترتیب از روز پنجشنبه 25 دی ماه تا روز یک شنبه 28 دی ماه حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر، حجت الاسم سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، حجت الاسلام خالصی رئیس موسسه مصباح الهدی قم و حجت الاسلام نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر و مداحی مداحان برجسته شهرستان خواهند بود.

 وی با بیان اینکه همچنین از ابتدای شیوع ایام فاطمیه نیز برنامه برای بانوان طلبه در فضای مجازی در حال انجام است، تصریح کرد: این برنامه ها شامل، پاسخ به شبهات  ، سخنرانی، مرثیه سرایی و... بوده است.

ترکمان اسدی با اشاره به اینکه در حال حاضر 135 بانوی طلبه در حوزه علمیه حضرت زینب(س) ملایر در حال تحصیل هستند افزود: خواهران این حوزه در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند که امسال 35 طلبه خواهر در سطح عمومی جذب شدند.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا آموزش ها به طلاب به صورت  مجازی و با توجه به نیاز برخی کلاس‌ها به صورت حضوری تعدادی از دورس اختصاصی در هفته یک یا دو بار در حوزه برگزار شد و در حال حاضر نیز طلاب مشغول امتحانات ترم اول هستند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه حضرت زینب(س) در همه  مناسبت‌ها برای برنامه برگزار می‌کند، گفت: برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، نشست های بصیرتی، جلسات اخلاق و تفسیر، کرسی‌های آزاداندیشی،و.... از جمله فعالیت های  فرهنگی این حوزه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز حوزویان کمکهای خود را در قالب  بسته معیشتی به  خانواده طلاب نیازمند و سایر خانواده ها و توزیع ماسک، تعدادی مواد ضد عفونی‌کننده، پخت و توزیع غذای گرم و...را  به مردم  و خانواده های نیازمند داشته اند.

 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام فاطمیه شهرستان ملایر حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است