Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:09:15 GMT

تکذیب حضور خارجی‌ها در مزارع بیت‌کوین ارس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۰۸۶۳

تکذیب حضور خارجی‌ها در مزارع بیت‌کوین ارس


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، افشین روشن‌میلانی درباره انتشار مطالبی مبنی بر حضور چینی‌ها و راه‌اندازی مزارع بزرگ استخراج بیت‌کوین در منطقه آزاد ارس اظهار کرد: هیچ گونه استخراج بیت‌کوین در منطقه آزاد ارس و جلفا توسط چینی‌ها و ایرانی‌ها انجام نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر نبودن هیچ مزرعه‌ بزرگ رمزارز در منطقه آزاد ارس ادامه داد: طبق گفته‌ سخنگوی صنعت برق، تولید برخی رمز ارزها قانونی است، ولی تاکنون این رمز ارزها در ارس تولید نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان بیان کرد: امکان تولید رمزارز در سایر شهرها با مجوز قانونی وجود دارد، ولی در ارس هیچ گونه بیت‌کوینی تولید نمی‌شود.

وی در خصوص فعالیت خارجی‌ها برای تولید رمز ارز در کشور گفت: خارجی‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند در ایران در این زمینه فعالیت کنند، مگر اینکه شریک ایرانی داشته باشند که فعلا در استان آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس چنین فعالیتی وجود ندارد.

مزرعه تولید رمز ارز در آذربایجان ‌شرقی وجود ندارد

استاندار آذربایجان ‌شرقی نیز با تاکید بر اینکه مزرعه تولید رمز ارز در این استان وجود ندارد گفت: مصرف سالانه و ماهانه برق تمام واحدهای تولیدی و حتی کشاورزی در استان مشخص است.

محمدرضا پورمحمدی افزود: هر زمان در هر کجا پیک بیشتر برق مشاهده شده، شرکت توزیع برق علت افزایش را کنترل کرده است.

وی یادآوری کرد: پیش از این، چندین مورد مزرعه تولید رمز ارز در آذربایجان شرقی وجود داشت که همه شناسایی و عوامل راه‌اندازی آن دستگیر شدند.

پورمحمدی با بیان اینکه امکان فعالیت مخفیانه در زمینه تولید رمز ارز وجود دارد تاکید کرد: در صورت اطلاع مطمئناً از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه شرکت برق منطقه ای آذربایجان مزرعه بیت کوین آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه تولید رمز ارز منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 

علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست وبیناری طرح افزایش تولید گوجه فرنگی گفت: در صورت تخصیص اعتبار و تسهیلات کم بهره به مکشاورزان و بهره برداران می‌توان سطح زیرکشت گوجه فرنگی در مزارع استان را با روش سایبان افزایش داد و در فصل پاییز هم به تولید قابل توجهی دست یافت.

وی بیان کرد: قزوین یکی از استان‌های مهم در تولید گوجه فرنگی است و امسال بر اساس برنامه ابلاغی و با توجه به الگوی کشت پنج هزار و ۸۰۰ هکتار برای کشت گوجه فرنگی به استان تخصیص یافته که پیش بینی می‌شود بیش از چهار هزار تن محصول گوجه فرنگی تولید شود که بیش از ۵ درصد تولید آن در فصل پاییز خواهد بود.

راه انجام اضافه کرد: استان قزوین به دلیل استفاده از ارقام جدید، روش‌های نوین کشت و بهره گیری از کشت سایبان و داربستی کردن مزارع عملکرد بالای حدود ۷۵ تا ۸۰ تن در هکتار در مزارع را بدست آورده است. 

وی افزود: در طرح سایبان در کشت گوجه فرنگی در دو سال گذشته حدود ۲۷ هکتار از مزارع گوجه فرنگی به این طرح اختصاص یافته که پیش بینی می‌شود امسال این میزان به ۶۰ هکتار افزایش یابد.

راه انجام بیان کرد: حفظ رطوبت، جلوگیری از تابش نور خورشید و عملکرد بالای محصول حتی تا بیش از ۲۰۰ تن در هکتار از مهمترین مزایای اجرای این طرح است.

در این نشست در خصوص اهمیت تولید گوجه فرنگی در پاییز برای کنترل قیمت این محصول و امکان افزایش عرضه آن و معرفی استان قزوین بعنوان پایلوت مهم در اجرای این طرح تبادل نظر شد.

در این نشست در خصوص طرح افزایش تولید گوجه فرنگی در فصل پاییز با دو روش، افزایش سطح زیر کشت در استان‌های جنوبی کشور و کشت داربستی در مناطق تولید تابستانه شامل استان‌های فارس، آذربایجان شرقی، قزوین و زنجان گفتگو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود