Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:09:40 GMT

کاهش ۴ درصدی نزاع در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۰۸۸۸

کاهش ۴ درصدی نزاع در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، آمار معاینات انجام شده، نه ماه سالجاری در استان را ۱۷ هزار و ۲۷۳ نفر اعلام و اظهار کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشاه سال قبل ۴ درصد کاهش داشت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۲۳ نفر مرد و مابقی زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با ۳۷۶۹، بابل با ۲۰۴۲ و آمل با ۱۶۷۴ نفر و کمترین موارد نزاع به ترتیب در شهرهای عباس آباد با عدد ۲۵۵ نفرثبت شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز مازندران، تیر با ۲۳۹۲، شهریور با ۲۳۷۷ و مرداد با ۲۲۲۵ به ترتیب بیشترین و فروردین با ۱۱۵۱ کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می‌شود.

عباسی یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نزاع استانی اجتماعی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی