Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اینتراخت فرانکفورت اعلام کرد که مهاجم صرب پیشین خود را از تیم فوتبال رئال مادرید پس گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرورزشی باشگاه اینتراخت فرانکفورت اعلام کرد که لوکا یوویچ مهاجم صرب تیم فوتبال رئال مادرید به این تیم آلمانی برمی‌گردد.

اینتراخت دو سال پیش یوویچ را در ازای 63 میلیون یورو به رئال مادرید فروخت اما این مهاجم ملی پوش نتوانست تأثیر خاصی بر عملکرد کهکشانی‌ها بگذارد و کاملاً زیر سایه کریم بنزما باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع سبب شده است که حاضر شود به صورت قرضی به تیم سابقش برگردد و قرار است که تا پایان فصل در آنجا بماند.

رئال مادرید در حالی با انتقال قرضی یوویچ 23 ساله به اینتراخت موافقت کرد که او در تابستان سال 2020 از میلان پیشنهادی جدی داشت اما تیم اسپانیایی حاضر به فروشش نشد.

فردی بوبیچ مدیر ورزشی باشگاه اینتراخت فرانکفورت به شبکه اسکای اسپورتس آلمان گفت: لوکا یوویچ به صورت قرضی به ما ملحق می‌شود و تا تابستان اینجا خواهد بود. هنوز یکسری جزئیات باقی مانده است به عنوان مثال تست پزشکی. اگر مشکل خاصی پیش نیاید او به زودی به ما ملحق خواهد شد.

میلان درصدد خرید قطعی مهاجم قرضی رئال مادرید

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید فرانکفورت رئال مادرید فرانکفورت اینتراخت فرانکفورت رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها