Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آریامنش مدیرآموزش و پرورش تربت جام گفت: دانش آموزپایه دوازدهم متین خاکسار شاه نعمتی" توانست در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی کشور درآزمون رشته درسی زبان و ادبیات فارسی رتبه سوم کشوری را کسب کند.
او افزود: نقش معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی دوره دوم در موفقیت این دانش آموز بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا شایسته است همه ما شکر گزار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت‌های آن عزیزان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره خوارزمی جشنواره های دانش آموزی آموزش و پرورش تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی

راهیابی تیم وعده صادق دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاد اندیشی.

در اولین دوره مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی تیم *وعده صادق* (میلاد اکبری سرگروه و سخنگو، محمد فدایی سخنگو، آرمین قبادی پژوهشگر و سید علی حسینی پژوهشگر) دانشگاه آزاد اسلامی با محور سیاسی از چند تیم حاضر این دانشگاه در مرحله استانی با موفقیت به مرحله مجازی کشوری راه یافته و در مرحله مجازی کشوری هم با قدرت توانست تیم واحد اسلامشهر استان تهران را از پیش رو بردارد و به مرحله پایانی که به صورت حضوری در تهران برگزار میگردد راه یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم