Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: ما خوشحالیم جلسات سران سه قوه با یک فاصله کمی برگزار می شود. کشور نیاز دارد سران قوا با هم جلساتی داشته باشند و هر چه انسجام بین سران بیشتر باشد امور تسهیل می‌شود.

واعظی با اشاره به برگزاری جلسه بودجه در شب گذشته، گفت: در مورد معیشت مردم، مجلس و دولت بر روی آن تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاءالله روابط بانکی ما و صادرات مان بهتر خواهد شد و باید نتیجه آن بر سفره مردم تأثیر بگذارد. باید در بودجه بر روی کاهش قیمت ها کار کنیم.

وی افزود: بین ستاد اقتصادی دولت و کمیسیون تلفیق مجلس توافق شد جلسات مستمر گذاشته شود. آقای رییس‌جمهور تاکید کرد هر وقت لازم شد با حضور ایشان جلسه داشته باشند. با همکاری یکدیگر امیدواریم بتوانیم دست دلالان را کوتاه کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: ما از برخی پیشنهادها استقبال می کنیم، این بودجه آخرین بودجه دولت است و لذا از هر پیشنهادی که نمایندگان بدهند استقبال می کنیم اما در برخی موارد کار کارشناسی ما با ایده های که در مجلس داده می شود همخوانی ندارد.

واعظی درباره علت حضور نیافتن وزیر نیرو در جمع خبرنگاران برای توضیح علت قطعی برق روز گذشته توضیح داد: ایشان در جلسه امروز هم حضور نداشتند. مسأله‌ای که اتفاق افتاد این بود که به هر حال اختلاف دیدگاهی میان سازمان محیط زیست، وزارت نفت و وزارت نیرو در مورد استفاده از سوخت بود. در ستاد کرونا تصویب کرده بودیم در تهران و کرج از مازوت استفاده نشود. البته قبلاً استفاده نمی‌شد اما تاکید کردیم اصلا استفاده نشود. این ایده باعث شد به نوعی برای استفاده از مازوت در تمام نیروگاه ها محدودیت ایجاد شود و وزارت نیرو را با اتفاقی روبرو کرد که آن را پیش‌بینی نکرده بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود دولت از بیت کوین استفاده می کند جفا است، اما فشاری که در یکسال گذشته برای وارد کردن دستگاه استخراج آن به کشور وجود داشت. دو بار در کمیسیون های دولت مطرح شد که از وزارت صمت مجوز بگیرند و وزارت نیرو هم نحوه استخراج را توضیح دهد. 

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: امروز در نشست دولت مطرح شد، علاوه بر آنهایی که اجازه گرفتند برخی مرغداری ها در حال استفاده از آن هستند و آقای رئیس جمهور به وزارت اطلاعات و وزارت کشور دستور دادند که با جدیت این مسئله را دنبال کنند.

وی اظهار داشت: کواکس ۱۶میلیون ۸۰۰ دوز به ما اختصاص داده و انتخاب نوع واکسن هم با ماست. خرید واکسن از چین جدای از این دوز کواکس است. ما مبلغ ۵۲ میلیون یورو واریز کرده ایم اما در عین حال با چین‌ و روسیه هم داریم مذاکره می‌کنیم. ما یک کار مشترک هم با کوبایی ها انجام دادیم.

کد خبر 579210 برچسب‌ها محمود واعظی دولت دوازدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند

اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی جلسه گذاشتند.

طرفداری | معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت:

وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد:

انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت:

نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد