Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: طرح ملی هدایت دسترسی دانش آموزان به ابزار هوشمند را تسهیل کرد.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: اهداف طرح ملی هدایت، تسهیل دسترسی همه دانش آموزان به ابزار هوشمند مناسب است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: هدف این طرح برای حضور در کلاس درس و مدارس مجازی که در بستر شبکه شاد است، تحقق عدالت در بخش آموزش های مجازی و عدالت آموزشی برای تمامی دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیمیان عنوان کرد: طرح نهضت ملی مشارکت در تهیه تبلت و ابزار هوشمند برای دانش آموزان، هدایت (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس، مدرسه) تدوین شده است.

 

وی، تلاش جهت دسترسي پذيري همه دانش آموزان براي استفاده از فضاي مجازي يا شبكه شاد و استفاده از فناوري هاي نوين در زمينه آموزش و پرورش را از دیگر اهداف طرح برشمرد.

 

ابراهیمیان تصریح کرد: بسيج همه امكانات درون و برون سازمانی، بخش هاي دولتی، عمومي و مردمي، حقيقي و حقوقي با نگاه توسعه مشاركت خيرين توان افزا براي تهيه امكانات و تجهيزات فناورانه براي مناطق و دانش آموزان لازم التوجه و توزيع مناسب امكانات و تجهيزات در شهرستان و دسترسي پذير كردن آن براي كساني كه به اين امكانات نيازمندند از دیگر اهداف طرح ملی هدایت است.

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان مدارس دانش آموزان ابزار هوشمند دانش آموزان طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان