Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نماینده ولی فقیه در خوزستان و شهردار اهواز صبح امروز از طرح محرومیت‌زدایی شهرداری اهواز در مناطق کم‌برخوردار بازدید کردند.

امام جمعه اهواز در این بازدید سه ساعته در جریان پروژه‌های در دست اجرای مناطق مندلی، سادات سیاحی، کروشات و عین دو  قرار گرفت.

امروز همچنین در نشستی با حضور امام جمعه اهواز و مدیران شهرداری هماهنگی لازم جهت تسریع در اجرای طرح و رفع موانع آن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان پیش از این با اشاره به اینکه طرح محرومیت‌زدایی شهرداری در برخی مناطق اهواز آغاز شده، گفته بود: این پروژه‌ها با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در راستای برقراری عدالت اجتماعی است.

بنا بر این گزارش، قرارداد اجرای طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم اهواز در تیرماه سال جاری بین شهرداری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد شد.

بنا بر اعلام مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، بیش از یک میلیون نفر در خوزستان در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده زندگی می‌کنند.

جمعیت ساکن در مناطق کم برخوردار و فرسوده شهر اهواز بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز خوزستان شهرداری نماینده ولی فقیه طرح محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است

علی شمس معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی‌های شهر اهواز بیان کرد: در حال حاضر میدان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، کوی گلدشت، سپیدار، خیابان الحدید، رزها، مناطق غربی و جا‌هایی که شبکه فاضلاب ندارند درگیر آبگرفتگی بوده که تا چند ساعت دیگر برطرف می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که امشب بارندگی جدیدی رخ ندهد، تا پایان شامگاه پنجشنبه تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام می‌شود.

شمس در خصوص سامانه بارشی که از اوایل روز جمعه آغاز خواهد شد اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم‌های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بامداد امشب یک بارندگی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری در پیش است افزود: همچنین فردا شب نیز موج دیگری از بارندگی‌ها پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی