Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی ۲۵۰۰ کیلوگرم محصولات غیر قابل مصرف انسانی و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

زینب جوانمردی امروز چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام کشف و معدوم سازی ۲۵۰۰ کیلوگرم محصولات غیر قابل مصرف انسانی و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان، اظهار کرد: این میزان محصولات در قالب ۹۰ قلم مواد خوراکی و آشامیدنی غیر منطبق، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف انسانی در گمرک چوئبده کشف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مواد غذایی یاد شده بعد از پشت سر گذاشتن مراحل قانونی و قضایی با حضور و تایید کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان معدوم شد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: اقلام کشف‌شده شامل آبمیوه، انواع نوشابه، رانی، شکر، برنج ذرت و غیره بودند.

جوانمردی در پایان بیان کرد: ارزش ریالی این محصولات ۴۹۰ میلیون ریال برآورد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف معدوم سازی دانشکده علوم پزشکی آبادان غذا ودارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو برگزار می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو از سوی سازمان غذا و دارو و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،  فردا ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود

این همایش با شعار «تجویز و مصرف منطقی دارو، از سیاست گذاری تا اجرا» برگزار می شود و مطالعات مربوط به ارزیابی مصرف دارو یا DUE و نقش سیاستگذاری های ملی در تجویز و مصرف منطقی دارو از محورهای آن  به حساب می آید.

همچنین نقش انفورماتیک پزشکی در تجویز و مصرف منطقی دارو  و نقش زنجیره های مدیریتی و جامعه سلامت در تجویز و مصرف دارو را از جمله محورهای دیگر همایش مذکور می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر با شکم خالی میوه بخوریم چه می‌شود؟
  • ایران ۰.۳ درصد صادرات صنایع غذایی جهان را انجام می‌دهد
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • قیمت محصولات غذایی منجمد
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو برگزار می‌شود
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد