Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@11:00:03 GMT

بزرگترین مجازات برای ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۱۴۶۷

بزرگترین مجازات برای ترامپ

به گزارش پایگاه هیل، جیمز کومی، مدیر سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در مصاحبه‌ای گفت: رئیس جمهور آمریکا باید به خاطر رفتارش مجازات شده و پاسخگو باشد. من فکر می‌کنم این مهم است که او استیضاح شود. 

 

وی تصریح کرد: من هنوز فکر می‌کنم برای این کشور بهتر است که ما از کنار یک رئیس جمهور فاسد و سقوط کرده بگذریم و نورهای تلویزیونی به روی او را خاموش کنیم که این به نوعی بزرگترین مجازاتی است که او می‌تواند تصور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومی که از زمان اخراجش در سال ۲۰۱۷ منتقد ترامپ بوده، در کتاب جدیدش گفته که رئیس جمهور آمریکا به خاطر مصلحت کشور مورد پیگرد قرار نگیرد.

کومی در کتاب جدید خود نوشت: چه رئیس جمهور بعدی ما دونالد ترامپ را عفو کند یا نکند و چه وزارت دادگستری او را مورد پیگرد قرار دهد یا ندهد، علتش باید به مردم آمریکا گفته شود.

کومی خاطرنشان کرد، ترامپ در فرآیند انتخابات با طرح ادعاهای غلط یا گمراه کننده در خصوص تقلب در انتخابات به اعتماد عمومی آسیب وارد کرده و این به عهده رهبران منتخب است که " مه دروغها" که به گفته او ترامپ ایجاد کرده را پاک کنند.

کومی اظهار کرد: شما نمی‌توانید برای متقاعد کردن مردم به اینکه فریب خورده‌اند سر آنها فریاد بزنید. یکی از سخت ترین چیزها در دنیا برای یک قربانی دروغ و تقلب این است که قبول کند فریب داده شده است.

وی افزود: من روی پرونده‌های جنایی کار کرده‌ام که در آنها قربانیان تقلب بعد از آنکه فرد متقلب به جرمش اعتراف کرده از او حمایت کرده‌اند. مساله فریاد زدن سر آنها نیست. مساله جلب نظر آنها است و اینکه از آنها بخواهیم و به آنها اجازه دهیم که از آن مه دروغها بیرون بیایند.

او ادامه داد: این واقعا کاری سخت است که سالها طول میکشد اما این روند در صورتی که آنها شاهد رهبرانی صادق، باکفایت و همدل باشند این شتاب پیدا می‌کند و من فکر میکنم آنها قرار است از بیستم ژانویه همچنان که ما به التیام این کشور چه از لحاظ معنوی و چه در زمینه مقابله با این ویروس میپردازیم، شاهد آنها باشند.

310 310

کد خبر 1475913

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد

همزمان با سفر آنتونی بلینکن وزیرخارجه ایالات متحده به عربستان سعودی و مطرح شدن طرح تازه برای آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها، کاخ سفید روز دوشنبه دهم اردیبهشت در بیانیه‌ای از تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا با رئیس جمهور مصر و امیر قطر خبر داد.

به گزارش انتخاب، بیانیه کاخ سفید تاکید می‌کند رهبران آمریکا، مصر و قطر درباره پیشنهاد تازه‌ای که اکنون برای تضمین آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس فوری در غزه روی میز است، گفتگو کردند.

رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که کشورش به همراه مصر و قطر برای تضمین اجرای کامل مفاد این توافق پیشنهاد تلاش خواهد کرد.

بایدن از عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهورمصر خواسته‌است تا تمام تلاش خود را برای آزادی گروگان‌های حماس به کار گیرد، زیرا این تنها مانع برای آتش‌بس فوری و امدادرسانی به غیرنظامیان در غزه است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین بر اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان و اطمینان از اینکه فلسطینی‌ها به مصر یا هر مکان دیگری خارج از غزه آواره نمی‌شوند، تاکید کرده‌است.

رهبران این سه کشور همچنین «ابتکارات جاری» برای افزایش جریان کمک‌ها برای نجات جان مردم غزه را بررسی کردند. آن‌ها موافقت کردند که به طور مستقیم و از طریق تیم‌های خود در روز‌های آینده از نزدیک هماهنگ باشند.

دفتر ریاست جمهوری مصر نیز روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور این کشور در تماسی تلفنی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، درباره آخرین تحولات در مذاکرات بر سر آتش بس در غزه و خطرات تشدید تنش نظامی در رفح گفتگو کردند.

در این بیانیه با اشاره به خطر تشدید تنش نظامی در رفح تاکید شده‌است که حمله به رفح می‌تواند فاجعه کنونی را به یک بحران انسانی بدتر تبدیل کند که بر ثبات و امنیت در منطقه تاثیر می‌گذارد.

در این گفت‌وگوی تلفنی السیسی، با بررسی تلاش‌های فشرده مصر در این زمینه، بر ضرورت دسترسی کامل و کافی به کمک‌های بشردوستانه در غزه تاکید کرد.

آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا که در حال حاضر در عربستان سعودی بسر می‌برد در توییتی از دیدار خود با نمایندگان امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردان و سازمان آزادی‌بخش فلسطین خبر داد.

بلینکن تاکید کرده‌است که در این دیدار درباره نقش آمریکا دربرقراری صلح و امنیت پایدار در منطقه و تلاش‌هایی که درباره آزادی گروگان‌ها و دستیابی به آتش بس صورت می‌گیرد، سخن گفته‌است.

بلینکن روز دوشنبه همچنین گفت که امیدوار است حماس پیشنهاد «فوق‌العاده سخاوتمندانه» برای توقف حمله اسرائیل به غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را بپذیرد.

به گفته او، «حماس پیشنهادی از سوی اسرائیل دریافت کرده که فوق‌العاده سخاوتمندانه است. در این لحظه تنها چیزی که بین مردم غزه و آتش‌بس ایستاده است حماس است».

وزیر خارجه آمریکا افزود: «آن‌ها باید تصمیم بگیرند و باید سریع تصمیم بگیرند. امیدوارم که تصمیم درستی بگیرند.»

گزارش‌ها حاکی است که قرار بود هیئتی از حماس روز دوشنبه به مصر برود که همراه با قطر در حال میانجیگری برای دستیابی به توافقی است که باعث توقف حملات اسرائیل و آزادی گروگان‌ها شود.

دیگر خبرها

  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها