Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:04:35 GMT

آیت‌الله مصباح با تمام وجود از ولایت دفاع کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۱۷۴۹

آیت‌الله مصباح با تمام وجود از ولایت دفاع کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آیت الله مصباح همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار کرد: این روز‌ها عطر دل انگیز شهادت مردان تاریخ ساز و فراموش نشدنی تاریخ اسلام و جهاد سخت در مقابل دشمنان خدا و هم در عرصه جهاد نرم در مقابل آرایش گسترده جهانی علیه اسلام و مسلمانان یعنی سردار پر افتخار و سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و علامه مصباح بیرق دار دفاع از ولایت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: علامه مصباح فردی بصیر و دانشمندی بی‌نظیر بود که دست یابی به شخصیت بزرگ او کار ناممکنی است، او با آبروی خود با خدا معامله کرد. او شخصیتش در میدان نبرد با دشمن شهید شد. او همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.   فرمانده کل سپاه آیت الله مصباح را شخصیتی شهید نامید و گفت: در رحلت عالمان بزرگ تولدی رخ می‌دهد، زیرا آن‌ها هیچ گاه تمام نمی‌شود و همیشه جاری هستند آن‌ها در اندیشه کسانی که تربیت کرده‌اند جاری هستند و تکثیر شده هستند و امتداد می‌یابند، علامه مصباح در روح، وجود، قلب و میدان شاگردانش تکثیر شده بود و آن‌ها را با مکتب امام صادق (ع) آشنا کرده بود، پس چنین شخصیتی هرگز نمی‌میرد.   سرلشکر سلامی اظهار کرد: عالمان بزرگ دین هرگز نمی‌میرند و در نام و مکان محدود نمی‌شوند، آیت الله مصباح سرزنش‌ها و تهمت را در دفاع از ولایت فقیه می‌شنید و صبر می‌کرد. پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سلامی آیت الله مصباح یزدی آيت الله مصباح يزدي آیت الله مصباح دفاع از ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز جمعه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک که با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم منطقه انجام شد، افزود: از وظایف جدی و مهم مسؤولان در همه سطوح، استفاده درست از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفته، آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفائی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد، آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و آینده را ناامید کننده جلوه دهند، اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آنها، علیرغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ‌های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری، آمریکا یکه تاز همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد.

وی بیان کرد: آمریکا هرروز منفعل‌تر از گذشته می‌شود و شما می‌بینید شرایط آمریکا در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند، خود در حال زوال و نابودی هستند.

شفائی تصریح کرد: روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می‌تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آنها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند.

شفائی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسؤولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ پاسدار «محسن جهانتیغ» تشکر و سرهنگ پاسدار «ابراهیم باغبانی» به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

کد خبر 6095673

دیگر خبرها

  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد