Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص هوشمندسازی مرزهای کشور گفت: طرح هوشمندسازی و کنترل مرزهای کشور از سال ۱۴۰۰ با استفاده از ابزار تصویری اجرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا سردار احمد علی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان های مرزی در جمع خبرنگاران استان آذربایجان غربی روند اجرای طرح هوشمندسازی در مرزها را مطلوب عنوان و اظهارکرد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این امر از جمله اقدامات اپتیکی، الکترونیک، پهپادی و همه تجهیزات نوین، خودروهای عملیاتی سبک و تجهیزات مورد نیاز مرزبانان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های فیبر نوری در مرزها گفت: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی در سراسر مرزها، بیشتر پاسگاه‌های مرزی به دوربین‌های پیشرفته مجهز شده اند و در آینده ای نزدیک نصب دیوار مغناطیسی در مرزها در دستور کار مرزبانی قرار دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه هوشمندسازی مرزها را با توجه به نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار ناجا مد نظر قرار داده ایم، تصریح کرد: در سال‌های گذشته گام‌های خوبی در زمینه هوشمندسازی و انسداد نوار مرزی برداشته ایم و از فناوری روز بهره مند هستیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی برای هوشمندسازی مرزها در دست داریم و می طلبد، دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه جذب اعتبار نگاه ویژه ای به مرزها داشته باشند تا شاهد تحول در ارائه خدمات و بهبود فرآیندهای مراقبتی در مرزها باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در قالب طرح‌های هوشمندسازی مرزها، شاهد بهره برداری از سامانه الکترونیکی، اپتیکی، سنسورهای مراقبتی، الکترونیک در سطح گسترده در مرزهای کشور خواهیم بود، گفت: امروز ۹۰ درصد تجهیزات مرزبانی بومی است که ناشی از اتکا به جوانان غیور میهن اسلامی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزبانی ناجا هوشمندسازی پلیس هوشمندسازی مرزها مرزهای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن

مرزبانی فراجا از شهادت یک سرباز مرزبانی هنگ مرزی بانه درپی تیراندازی به برجک نگهبانی خبرداد.

به گزارش ایسنا، فرماندهی مرزبانی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ « در پی تیراندازی گروهک معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان، اهل کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک  کادر دیگر نیز مجروح شدند که این افراد برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.»

در پایان اطلاعیه مرزبانی نیز تاکید شده که « بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

شهید سرباز؛ فرزین بلیان

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه