Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:17:25 GMT

ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه فجر

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۲۵۲۴

ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه فجر

نشست هماهنگی گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عباس پورحسن در نشست هماهنگی گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامیتوضیخ داد: ایام مبارک دهه فجر به‌عنوان گسترده‌ترین جشن ملی، فرصت نمایش اصل وحدت و یکپارچگی ملت شریف و مقتدر ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یکی از مهم‌ترین و فراگیرترین مناسبت‌ها در طول سال، ایام مبارک دهه فجر است که وظیفه سازمانی نهاد مردمی و انقلابی بنیاد گرامیداشت و زنده نگه‌داشتن این ایام به‌عنوان حیات دوباره ملت ایران و کشور عزیزمان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی بابیان اینکه برنامه‌های این ایام با توجه به شیوع کرونا، بایستی با محوریت حفظ سلامت ایثارگران انجام شود، افزود: فراگیر بودن و گستردگی برنامه‌ریزی برای گرامیداشت مطلوب جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب، استفاده از این فرصت گران‌بها برای تبیین دستاورد و کارآمدی نظام مقدس دینی است. ضرورت اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت با استفاده از پتانسیل رسانه، تبلیغات محیطی و فضای مجازی در سطح جامعه و آحاد مردم تأثیرگذاری همه‌گیر دارد.

وی گفت: غبارروبی و عطرافشانی و تعویض پرچم گلزارهای شهدا، برگزاری کنگره ملی زنان شهیده، جانباز و آزاده، برگزاری نشست شورای ترویج ایثار و شهادت، اجرای طرح سپاس، دیدار و تجلیل از جامعه ایثارگری، عیادت از جانبازان اعصاب و روان، دیدار با ائمه جمعه و مسئولان، تجلیل از فعالان رسانه در حوزه ایثار و شهادت، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی، ارسال پیامک تبریک، ویزیت رایگان، اهدای خون، برگزاری یادواره شهدا، تبلیغات محیطی و معرفی شهدا ازجمله اقداماتی است که در ایام دهه فجر  به اجرا درخواهد آمد.
 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهه فجر رسانه همه باهم علیه کرونا ایثار و شهادت دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)

مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب(پنجشنبه 13 اردیبهشت) و به مدت سه شب(تا شنبه 18 اردیبهشت) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

 

در شب اول این مراسم به کلام حجت الاسلام و المسلمین طحان آل یاسین و حجت الاسلام و المسلمین زمانیان برگزار می‌شود.

محل برگزاری هیئت در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، مسجد دانشگاه امام صادق (ع) است.

 

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند