Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل افزایش نگرانی‌های ناشی از ادامه روند شیوع کروناویروس دردانشگاه آلاباما، مقامات دانشگاه اعلام کردند کلاس‌های این دانشگاه از راه دور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ای‌ال دات کام، دوشنبه شب،جشن آغاز برگزاری هجدهمین سری رقابت فوتبال دانشجویان دانشگاه "آلاباما" آمریکا، سبب اجتماع تعداد زیادی از جوانان از جمله دانشجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردهم‌آیی در روزهایی اتفاق افتاد که همچنان کرونا در حال شیوع است و دانشگاه‌ها تعطیل شده‌اند.

در راستای این اتفاق، دانشگاه آلاباما روز گذشته اعلام کرد که برای اعضای هیات علمی این امکان را در نظر می‌گیرد که در صورت تمایل، تا دو هفته آتی کلاس‌های خود را به صورت تماما آنلاین برگزار کنند.

این جشن در حالی برگزار شده بود که دانشگاه و مقامات شهر اطلاعیه‌هایی مبنی بر عدم برگزاری جشن صادر کرده بودند. البته بسیاری از افراد حاضر در جشن ماسک هم نزده بودند.

پیش از این،‌ برگزاری رقابت‌های ورزشی سبب ابتلای چندین دانشجو به کووید-۱۹ شده بود.به طوری که دانشگاه "آبرن"(Auburn) اعلام کرده بود که نتیجه تست کرونای سه بازیکن فوتبال این دانشگاه که در ایالت آلاباما قرار دارد، مثبت شده است.

دانشگاه "مارشال"(Marshall) و دانشگاه ایالتی "اُکلاهاما"(Oklahoma) هم اعلام کردند که هر کدام از آنها به واسطه برنامه‌های ورزشی دانشگاه چندین مورد ابتلا به "کووید-۱۹" در میان دانشجویان خود داشته‌اند.

دانشگاه "اکلاهاما" اعلام کرد که در پی ابتلای چند دانشجوی خود به کروناویروس ۱۵۰ دانشجوی ورزشکار و کارکنان دانشگاه تست کرونا داده‌اند.  

دانشگاه ایالتی "آیووا"(Iowa) هم یک مورد ابتلا در میان دانشجویان خود داشت.

دانشگاه آلاباما هم اعلام کرد که در میان تیم فوتبال دانشجویان خود حداقل پنج مورد ابتلا به کرونا داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان کروناویروس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • فیلم| کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • به وقتِ بیداری
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟