Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رشته چوگان به عنوان ورزشی که دارای قدمت تاریخی و فرهنگی برای ایران است، باید رونق و توسعه بیشتری پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در مجمع عمومی فدراسیون چوگان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره به برگزاری مجمع این فدراسیون و جلسه ای که اخیرا پیرامون بررسی مسائل چوگان برگزار شده بود، اظهار امیدواری کرد که این جلسات موجبات و زمینه تغییر و تحولات مثبت برای پیشرفت چوگان را به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نژاد اهمیت ورزش چوگان را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر توسعه کمی این رشته در سراسر کشور تصریح کرد: برنامه ریزی برای توسعه این رشته باید با توجه به سابقه ای که چوگان در تاریخ، فرهنگ و ادبیات ما دارد، مدنظر قرار بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اقدامات مدیران گذشته این فدراسیون و تلاش های که برای توسعه و پیشرفت این ورزش صورت گرفته، به نیکی نام برد و گفت: آنچه مسلم است با توجه به هزینه های زیاد و مشکلات اقتصادی و وجود تحریم های ناعادلانه کار سختی برای توسعه این رشته وجود دارد اما آنچه مسلم است با برخورداری از ظرفیت های موجود از جمله مجموعه های شهدا و نوروزآباد هم می توان توسعه کمی و کیفی بیشتری را برای این رشته به ارمغان آورد.

علی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت مسئولان و اهالی چوگان، شاهد رونق و توسعه این رشته ورزشی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم