Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در دیداری معوقه از هفته نخست فصل جاری لیگ برتر انگلیس سه‌شنبه شب تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد میزبان خود برنلی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

 

 

تنها گل این بازی را پل پوگبا در دقیقه 71 به ثمر رساند تا شیاطین سرخ با کسب یازدهمین پیروزی‌شان در این فصل لیگ برتر انگلیس، بالاتر از لیورپول به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان با این بازی دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر نیز برگزار شد که در آن تیم فوتبال اورتون میزبان خود تیم ولورهمپتون را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. الکس ایووبی در دقیقه 6 و مایکل کین در دقیقه 77 برای اورتون و روبن نوس در دقیقه 14 برای ولورهمپتون گلزنی کردند.

 

با این نتیجه اورتون 32 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منچستریونایتد اورتون لیگ برتر انگلیس ولورهمپتون برنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت

ایسنا/اصفهان بلندقامتان اصفهانی دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ‌برتر، امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) در سالن ملت اصفهان به مصاف طبیعت رفت که این دیدار با برتری ۶۸ بر ۶۴ شاگردان حاتمی به پایان رسید.

مهران حاتمی در این دیدار برای تقابل با طبیعت از مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، رسول مظفری، حسین مکاریان، مهدی مرادی‌نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، سیامک ترابی‌خواه، دوایت باکس و جونز جمیل استفاده کرد. 

کوارتر اول این دیدار با پیروزی ۱۸ بر ۱۲ ذوب‌آهن به پایان رسید. اختلاف امتیاز بین دو تیم تا لحظات پایانی نزدیک بود اما سبزپوشان توانستند در دقیقه پایانی اختلاف را بیشتر کنند.

کوارتر دوم یک تقابل فیزیکی میان دو تیم بود. طبیعت توانست امتیازاتش را با تیم میزبان برابر کند و در ادامه از حریفش پیشی بگیرد اما این پایان کار نبود و ذوب‌آهن به بازی برگشت در نهایت با ایجاد اختلاف ۱۱ امتیازی، این کوارتر را با برتری ۳۵ بر ۲۴ به رختکن بروند.

کوارتر سوم با پرتاب‌های سه امتیازی دو تیم آغاز شد و طبیعت خود را به ذوب‌آهن نزدیک کرد اما شاگردان حاتمی توانستند با برتری ۴۸ بر ۴۷ پا به کوارتر چهارم بگذارند.

در کوارتر چهارم ذوب‌آهن نمایش بهتری از خود به نمایش گذاشت و در پایان با برتری ۶۸ بر ۶۴ این دیدار را به پایان رساند.

به این ترتیب در پایان دومین دیدار از این مرحله لیگ برتر بسکتبال دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. آرمان زنگنه مهره کلیدی و ملی‌پوش طبیعت در این دیدار تیمش را همراهی نکرد.

سومین دیدار دو تیم یکشنبه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است