Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:16:31 GMT

ضرورت تکریم از ۳۶ شهیده و ۵۳۳ ایثارگر زن گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۲۹۹۰

ضرورت تکریم از ۳۶ شهیده و ۵۳۳ ایثارگر زن گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در جلسه هم‌اندیشی شورای راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت ضمن گرامیداشت یاد 4 هزار شهید استان و تقدیر از تلاش ایثارگران گلستانی اظهار کرد: خوشبختانه آثار مکتوب تولید شده در راستای فرهنگ در سطح استان ارزشمند است و باید در انتشار اسناد دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت همه دستگاه‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دیدار با مادران و پدران شهدا نباید اختصاص به زمان خاص باشد و باید در دستور کار مدیران استان قرار گیرد

وی تصریح کرد: دیدار با مادران و پدران شهدا باید در دستور کار مدیران استان باشد و نباید تنها به زمان خاصی از سال اختصاص یابد.

استاندار گلستان گفت: قانون جامع ایثارگران باید به درستی تبیین شود و در دسترس همه قرار بگیرد تا ذینفعان به درستی از مزایای آن مطلع شوند.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: ۳۶ شهیده و ۵۳۳ ایثارگر زن در استان وجود دارد که باید از آنان به درستی تکریم صورت گیرد.

* مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از جزئیات قانون جامع ایثارگری مطلع باشند/ مدیران مانع از تضییع حقوق ایثارگران در دستگاه‌های خود شوند

وی یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از جزئیات قانون جامع ایثارگری مطلع باشند تا مانع از تضییع حقوق ایثارگران در دستگاه‌های خود شوند.

استاندار گلستان گفت: باید اطلاعات و مطالب مربوط به شهدا به‌خوبی ثبت و ضبط شود تا بتوانیم آن را به درستی به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

حق‌شناس اظهار کرد: تلاش ما ارتقا بودجه‌های فرهنگی استان است و از هر ظرفیتی در راستای توجه به یادمان‌های شهدا استفاده خواهیم کرد.

لازم به ذکراست در این جلسه اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و برنامه‌های این نهاد در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه کرد و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان شهدا زن فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد