Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی پایدار بر روی استان تا بعد از ظهر فردا است.

وی افزود: بر این اساس تا بعد از ظهر پنجشنبه جو صاف تا کمی ابری و وزش باد در ساعات بعد از ظهر وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکشنبه آسمان اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا با گذر موج ناپایدار از روی استان شاهد فعالیت‌های جوی خواهیم بود، ابراز داشت: عمده این فعالیت‌ها در مناطق غرب و جنوب استان منجر به افزایش ابر و بارش باران و برف خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بارش باران برای روز یکشنبه در مرکز استان نیز پیش بینی می‌شود.

علی عسگریان افزود: با ورود سامانه جوی از بعد از ظهر فردا شاهد کاهش آلاینده‌های جوی در استان اصفهان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تا فردا غلظت آلاینده‌ها در آسمان اصفهان و مناطق مرکزی رو به افزایش است، ادامه داد: در برخی ساعات هوا برای عموم شهروندان ناسالم خواهد بود.

افزایش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای هوای اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین دمای ۱۶ و منفی چهار درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و فرودگاه اصفهان با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 5121484

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی اصفهان پیش بینی وضعیت هوا آلودگی هوا ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد آیت الله مصباح یزدی دهه فجر استان اصفهان بعد از ظهر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهرانامروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6090518 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه