Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی فرد ظهر چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان با موضوع تعیین وضعیت مسکن اقدام ملی در این استان به میزبانی استانداری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأمین مسکن برای گروه‌های هدف خود به ویژه گروه کارگری است و برای اجرای این طرح برنامه‌های بسیار زیادی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برنامه‌ای برای ساخت مسکن کارگری تدوین شده است که با تصویب آن در هیئت دولت گامی مؤثر برای خانه دار شدن این قشر فرهیخته برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم ۲۰۰ هزار مسکن برای گروه هدف بازنشستگان، مستمری بگیر و کارگران ساخته شود و ساز و کارهای اجرای این طرح در دست بررسی است، ابراز کرد: افزون بر ۸۵۰ هزار نفر برای شرکت در طرح اقدام ملی مسکن در کشور واجد شرایط بودند که ۳۵۸ هزار نفر از آن کارگر هستند که این آمار نشان می‌دهد، کارگران برای ساخت مسکن در قالب اقدام ملی ۴۰ درصد جمعیت مشمول هستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه میزان و نرخ تسهیلات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن بالا است که باید در این ارتباط تجدید نظر صورت گیرد، ابراز داشت: برای جامعه هدف خودمان به دنبال تسهیلات حمایتی هستیم تا افراد نام نویسی کننده در ساخت مسکن در طرح اقدام ملی مشکلی نداشته باشند.

صادقی فرد با بیان اینکه از ظرفیت خیرین مسکن ساز استان سمنان برای ساخت مسکن در استان سمنان بیش از پیش استفاده شود و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم حمایت‌های لازم را از این خیران انجام خواهد داد، افزود: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بانک توسعه تعاون برای ساخت مسکن تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5121481

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استانداری سمنان ابراهیم صادقی فر مسکن ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد آیت الله مصباح یزدی دهه فجر برای ساخت مسکن اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟