Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهداب یزد در یک بازی سخت گنبد را شکست داد و سپاهان نیز با برد مقابل خاتم مجددا صدرنشین شد.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان ایران که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، تیم شهداب یزد در یک بازی سخت موفق شد ۳ بر ۲ از سد تیم شگفتی ساز شهرداری گنبد بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان نیز با شکست خاتم اردکان، صدر جدول را از هراز پس گرفت.

در این بازی هم گنبدی‌ها شروع موفقی داشتند و ۲۳-۲۵ پیروز ست نخست شدند، اما شهداب به عنوان مدعی لیگ به بازی بازگشته و دو ست بعد را ۲۵-۱۸ و ۲۶-۲۴ پیروز شد. شاگردان جزیده در ست چهارم فوق‌العاده بودند و با نتیجه ۱۵-۲۵ پیروز شدند تا بازی را به تساوی ۲ بر ۲ و ست پنجم بکشانند. با شروع ست پنجم این شهداب بود که بهتر کار کرده و ۱۵-۱۱ پیروز شد تا در مجموع ۳ بر ۲ برنده بازی شود.

اما در دیگر بازی امروز هم تیم سپاهان اصفهان پس از استراحت در هفته گذشته به مصاف خاتم اردکان رفت که ست نخست را ۲۵-۱۸ واگذار کرد. در ادامه اما این شاگردان محمدی‌راد بودند که به خودشان آمده و در سه ست متوالی با نتایج ۱۱-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۲۱-۲۵ حریف را شکست دادند تا در مجموع ۳ بر یک برنده این دیدار شوند. سپاهان با این برد پانزدهمین پیروزی خود در لیگ را جشن گرفت و مجددا صدرنشین شد.

نتایج و برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال:

بازی‌های ساعت ۱۱:۰۰

شهداب یزد ۳ - ۲ شهرداری گنبد (۲۳-۲۵، ۲۵-۱۸، ۲۶-۲۴، ۱۵-۲۵ و ۱۵-۱۱)

خاتم اردکان ۱ - ۳ سپاهان اصفهان (۲۵-۱۸، ۱۱-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۲۲-۲۵)

بازی‌های ساعت ۱۴:۰۰

آذرباتری ارومیه - لبنیات هراز آمل

شهرداری قزوین - شهرداری ورامین 

بازی‌های ساعت ۱۷:۰۰

فولاد سیرجان - سایپا

راهیاب ملل مریوان - شهرداری ارومیه

تیم‌های پیکان تهران و هورسان رامسر به دلیل قرعه استراحت، در این هفته بازی نکردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)