Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به ضرورت راه اندازی پیست موتورسواری و پردیس سینمایی در شهرستان گفت: راه اندازی این دو مطالبه مهم قشر جوان شهرستان توسط هیئت اندیشه ورزان جوان قابل پیگیری بوده و به طور قطع پیگیری های هیئت اندیشه ورز در تسریع این دو امر مهم توسط دستگاه های ذیربط نقش مؤثری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه عبدکوند چهارشنبه ۲۴ دی ماه در جلسه با دبیر هیئت اندیشه ورزان جوان و دبیران کارگروه های هیئت شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: ایده ها و برنامه هایی که هیئت اندیشه ورزان می توانند به دستگاه ها و مدیریت شهرستان بدهند به طور قطع این ایده ها به برنامه های هر چه مؤثرتر شهرستان کمک خواهد کرد و در رشد و توسعه هر چه بیشتر شهر مؤثر واقع خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: هیئت اندیشه ورزان جوان می توانند فضا را به گونه ای مهیا کنند که فضای مشارکت جوانان در هر دوره از انتخابات حداکثری باشد اما کار سیاسی نمی کنند که چه کسی رأی بیاورد ضمن اینکه این هیئت به نحو احسن قادر خواهد بود جوانان را  برای کاندیدا شدن در شوراهای شهر و روستا در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق کند.

عبدکوند در ادامه با بیان اینکه هیئت اندیشه ورزان جوان می تواند به همه زمینه ها با اطلاعات کامل ورود پیدا کرده و مطالبات جوانان را بدون واسطه به مسئولان ارشد شهرستان انتقال دهند، یادآور شد: با راه اندازی و تأسیس هیئت در سال ۹۶ این هیئت در شهرستان طی این مدت پویا و فعال بوده و بدون حاشیه به دنبال تقویت جایگاه جوان و ایجاد شور و نشاط در شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان نگاه خوش بینانه ای نسبت به مسائل پیرامون خود داشته باشند، تصریح کرد: نگاه خوش بینانه ذهن را کمک می کند که خوب فکر کرده و ایده های خوبی داشته باشید و زمانی بهتر می بینید که افق بالاتر و فراتری داشته باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها روحیه مطالبه گری پیست موتورسواری پردیس سینمایی جوانان هیئت اندیشه ورزان جوان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هوشنگ توکلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سخنانی عنوان کرد: معتقدم که تصمیم گیری و دیدگاه نسبت به جوانی جمعیت و ازدیاد آن باید از جامعه به بالا تزریق شود.

وی ادامه داد: وقتی خواسته‌ای در جامعه تعریف می‌شود و جا می‌افتد، به سمت مدیران اجرایی هم می‌رود و همین نشان می‌دهد که چنین علاقه‌ای الان در جامعه وجود دارد. وی در ادامه اظهار داشت: زمانی که چنین دیدگاهی به مدیران جامعه تزریق شود قطعا جزو اولویت هایشان قرار میگیرد و توجه می‌کنند که چه چیز‌هایی نیاز این جوانان است و تعادل بین نیاز‌ها، خواسته‌ها، توقعات و قدرت اجرایی خود را برقرار می‌کنند، هر تصمیمی در اینجا گرفته شود می‌تواند به نفع جامعه باشد.

توکلی با اشاره به شعار جوانگرایی جامعه گفت: همین شعار نشان می‌دهد که ما جوانان را می‌خواهیم تشویق به ازدواج و سپس فرزندآوری کنیم، این را هم باید در نظر بگیریم که در طول سالیان گذشته کشورما دچار تحریم‌های زیادی بوده و همه روی جامعه اثر منفی گذاشته است حال باید سرمایه گذاری‌هایی داشته باشیم که بتواند این ضعف‌ها را جبران کند و جزو اولویت‌های جامعه قرار بگیرد، قطعا قوه مجریه ما در این زمینه نیت خوبی دارد و باید بررسی کند که براساس آن چه سیاست‌هایی را در نظر بگیرد.

توکلی با اشاره به اینکه آشوب‌هایی که در سراسر دنیا دیده می‌شود نیرو‌های جوان جامعه را نسبت به آینده نگران می‌کند، گفت: الان هم که دانش بشری رشد کرده، کهنسالان بیشتر عمر می‌کنند و شرایط به طوری شده کشوری مثل انگلیس یک قتل عام علیه سالمندانش در بیمارستان راه انداخته به دلیل اینکه توان دادن خرج سالمندان را ندارد، حال در این شرایط و در جامعه خودمان باید وضعیت با بسنجیم تا نیروی کار و انسانی جوانمان از دست نرود و برای آینده هم برنامه ریزی درست داشته باشیم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد