Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سعید نمکی وزیر بهداشت در نشست خبری آخرین وضعیت کرونا اظهار کرد: امروز طبق آمار حدود ۹۷ مرگ در طول شبانه‌روز گذشته در کشور داشتیم که آمار غم‌انگیزی است ولی از جهتی در مقایسه با دنیا وضعیت مطلوب‌تری را داریم.

 

 

نمکی تصریح کرد: متاسفانه استانی که ما را بیش از همه درگیر کرده استان مازندران است! من سفری به مازندران داشتم نقشه کشور را تاریخ‌های متفاوت نشان می‌دهد که امروز تنها استانی که بیشترین گرفتاری را دارد مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز ۲۱ نفر از هموطون ما در این استان مازندران به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران وزیر بهداشت آموزش پزشکی درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان گفت: از پنجشنبه تا صبح امروز همچنین در مناطق حصاردار، بیشه و فریز شهرستان خوسف ۵۵ میلیمتر، در علی آباد زارعین ۴۲ میلی‌متر، در سربیشه ۳۹ میلیمتر، قاین و خوسف ۲۵ میلیمتر، زهان ۲۴ میلیمتر، بیرجند ۲۳ میلیمتر، دهسلم ۷ میلی‌متر، بشرویه ۵ میلی‌متر، حاجی آباد زیرکوه ۱۸ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، نهبندان ۱۶ میلیمتر، فردوس ۱۵ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، اسدیه ۲۲ میلیمتر و درح سربیشه ۲۰ میلی‌متر باران باریده است.


نخعی افزود: برای امروز نیز ناپایداری‌های جوی و بارندگی‌ها در استان به ویژه در نواحی شمالی ادامه دارد و وقوع رعد و برق و رگبار نیز پیش‌بینی می‌شود که در شهرستان زیرکوه علاوه بر جاری شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیر‌ها نیز وجود دارد.


وی گفت: فردا شرایط جوی در استان به نسبت پایدار است، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری افزایش ابر در استان محتمل است و همچنین به لحاظ دمایی تا دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ۵ تا ۱۰ درجه دما را در استان داریم.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»