Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کارگزاری دلیران پارس، در پی فراخوان «یلدای بورسی» و آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی جدید کارگزاری دلیران پارس، قریب به ۵۰۰ نفر از علاقمندان فراگیری مهارت‌های بازار سرمایه و آشنایی با معاملات سهام عدالت در این دوره ثبت نام کردند.

در عین حال به دلیل کثرت متقاضیان، برگزاری دو دوره ۴ ساعته در روزهای شنبه و دو شنبه هفته‌های پایان دی ماه و اول بهمن ماه برنامه‌ریزی شد و بدین ترتیب کارگزاری دلیران پارس در روزهای ۲۷ و ۲۹ دی ماه و ۴ و ۶ بهمن ماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ میزبان شرکت کنندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش جزئیات بیشتر حضور در دوره، اعم از نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک به سر شماره ۵۰۰۰۲۹۱۰۰۰۱۰۸۰ به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

این گزارش حاکی است برگزاری دوره‌های جدید آموزشی کارگزاری دلیران پارس با همکاری مؤسسه ارزش آفرینان و با هدف مشارکت در امر فرهنگ سازی و همچنین توسعه دانش و مهارت سهامداران و علاقمندان بازار سرمایه در دستور کار قرار گرفته است و نخستین دوره‌های جامع آموزشی با ارائه مدرک معتبر و با حضور اساتید مجرب به زودی آغاز می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از ابتدای بهمن ماه امسال با مراجعه به بخش "آموزش" درگاه اینترنتی کارگزاری دلیران پارس به آدرس www.daliranbroker.com از جزئیات بیشتر دوره‌های جامع اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 5121520

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگزاری دلیران پارس سهام عدالت بورس کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی واحد صنعتی بانک گردشگری خرید اینترنتی چک بانکی گوشی همراه گروه خودروسازی سایپا شبکه اجتماعی اینستاگرام اپلیکیشن آپ اندروید ساختمان سازی گوشی آیفون تجهیزات پزشکی کارگزاری دلیران پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری