Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل ششم یا پل فولاد اهواز که منطقه اکباتان و گلستان را به سمت جاده کوت عبدالله وصل می کند از منظر تردد و از جهت اینکه آخرین پل شهر اهواز در قسمت جنوبی آن است اهمیت ویژه ای دارد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز تنها کلانشهر ایران است که توسط بزرگترین رودخانه ایران به دو قسمت تبدیل شده است و جمعیت آن در دو بخش شرقی و غربی رودخانه کارون قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل پل‌ها در شهر اهواز اهمیت ویژه برای تردد و انجام کارهای روزمره مردم دارد. در این شهر هر هشت پل اصلی دو طرف کارون را به هم وصل می‌کنند که هر کدام به دلیل موقعیت جغرافیایی خود کاربرد و اهمیت خاص خود را دارد.

پل ششم یا پل فولاد اهواز که منطقه اکباتان و گلستان را به سمت جاده کوت عبدالله وصل می‌کند از منظر تردد و از جهت اینکه آخرین پل شهر اهواز در قسمت جنوبی آن است اهمیت ویژه‌ای دارد. این پروژه توسط شرکت فولاد خوزستان و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در حدود 7 سال قبل احداث شد اما به دلیل عدم نگه داشت و مراقبت آن توسط شهرداری اهواز متاسفانه در حال حاضر روز خوشی ندارد.اگر شما از این پر تردد کنید از دست‌اندازها و وضعیت نامناسب آسفالت و همچنین آیلند و روشنایی بسیار بد آن تعجب خواهید کرد.

معمای صف‌های طولانی در شهرهای خوزستان برای کپسول گاز / مصیبت مردم دومین کشور گازی دنیا برای تهیه یک کپسول‌روند شیوع کرونا در خوزستان دوباره صعوی شد / عادی‌انگاری وضعیت کرونا از سوی مردمجزئیات بازگشایی مدارس استان خوزستان/ آموزش حضوری از اول بهمن آغاز می شود

احتمالاً عدم تعیین دقیق محدوده شهر اهواز و شهر کوت عبدالله که کاملاً به هم چسبیده هستند و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است اینجا نیز عامل اصلی مشکل باشد.

مخاطبان خبرگزاری تسنیم با ارسال تصاویر زیر از مسئولان خواستند به این موضوع به صورت فوری رسیدگی کنند.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است