Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: هیچ یک از مشترکان خانگی یا تجاری شهر تهران، امروز با قطعی برق ناشی از کمبود تولید، مواجه نشده اند و برنامه تعیین شده ای نیز برای اعمال خاموشی در پایتخت، وجود ندارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پیرو انتشار برخی اخبار در فضای مجازی و رسانه ها مبنی بر قطعی برق امروز تهران، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اطلاعیه رسمی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه بدین شرح است: " هیچ یک از مشترکان خانگی یا تجاری شهر تهران، امروز با قطعی برق ناشی از کمبود تولید، مواجه نشده اند و برنامه تعیین شده ای نیز برای اعمال خاموشی در پایتخت، وجود ندارد.

با همکاری مناسب هموطنان در کاهش مصرف انرژی، امروز چهارشنبه؛ 24 دی ماه، هیچ یک از مشترکان خانگی یا تجاری پایتخت، دچار قطعی برق نشده اند و تمامی تلاش این شرکت بر آن است تا با برنامه ریزی های انجام شده از طریق جلب همکاری مشترکان اداری و صنعتی و تعدیل روشنایی های غیرضروری، با کاهش بار شبکه توزیع برق پایتخت از خاموشی و قطع برق، جلوگیری کند.

در همین راستا به اطلاع شهروندان فهیم پایتخت می رساند برنامه قطعی برقی که در فضای مجازی و برخی از رسانه ها منتشر شده است مربوط به این شرکت نیست و در سال جاری، برنامه ریزی به منظور قطع برق در تهران، انجام نشده و خاموشی های رخ داده در روز گذشته، سراسری و کشوری و ناشی از کاهش تولید نیروگاهی بوده و ارتباطی با شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ندارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توانیر توانیر شرکت توزیع برق تهران قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است

به گزارش خبرنگار مهر گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

کد خبر 6094451 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز