Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  رحمان محمدی راد پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال سپاهان مقابل خاتم اردکان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. از اینکه کنار زمین می ایستم و مربیگری می کنم باعث افتخار است، چون می بینم که شاگردان می جنگند و با تمام توان تلاش می کنند که به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تسلیم نشدن شاگردانم جذابیت زیادی برای من داشت. واقعاً بازی با کیفیتی بود. خاتم اردکان شروع خیلی خوبی داشت و توانست ست اول را به سود خود تمام کند، اما چون نظم دریافت آنها بهم ریخت ما توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درمورد مرحله پلی آف گفت: نه تنها سپاهان که سایر تیم ها هم باید برای پلی آف برنامه ریزی کنند. ما در تلاش هستیم تا از تمام نیروهای خود استفاده کنیم. امروز با متنوعی داشتیم و از بازیکنان جدید استفاده کردیم.

محمدی راد ادامه داد: به همه بازیکنانم اعتماد دارم و نیاز است که این موضوع را به همه بازیکنان ثابت کنیم. امیری و کمالوند مدت زیادی نیست که به جمع ما اضافه شده اند، اما امروز در ترکیب اصلی قرار گرفتند و از عملکرد آنها رضایت دارم. هدف ما این است که همه بازیکنان در سلامت کامل به پلی آف برسند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال سپاهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست