Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون بوکس کشور در دیدار با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برپایی و میزبانی اردو های تیم های ملی بوکس جوانان و بزرگسالان کشور در صورت فراهم شدن بستر و امکانات در یکی از شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛حمید قبایی نژاد ،دبیر فدراسیون بوکس کشور با علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،در خصوص رشد و توسعه رشته بوکس در استان و برگزاری مجمع انتخابات هیات بوکس در استان بحث و تبادل نظر شد.   علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست از حضور قبایی نژاد ،رئیس قبلی هیات بوکس استان بعنوان دبیر فدراسیون بوکس کشور ابراز خرسندی کرد و حضور وی را مایه افتخار و مبهات ورزش کهگیلویه وبویراحمد دانست .   مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات هیات بوکس استان برای انتخاب رئیس هیات بوکس کهگیلویه وبویراحمد در هفته جاری خبر و از حمید قبایی نژاد دبیر فدراسیون برای برگزاری این مجمع دعوت کرد.   قبایی نژاد دبیر فدراسیون بوکس کشور از توجه و حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از رشته بوکس تقدیر و خواستار برگزاری مجمع انتخابات هیات بوکس شد.   حمید قبایی نژاد دبیر فدراسیون بوکس کشور از میزبانی استان برای برگزاری و برپایی اردو های تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشور در صورت فراهم شدن بستر و امکانات موجود خبر و بیان داشت :مسابقات قهرمانی جهان اردیبهشت ماه در کشور لهستان و رقابتهای گزینشی جهان در کشور فرانسه خرداد ماه برگزار و قصد داریم قبل از برگزاری این دو رویداد اردو های تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشور را برگزار کنیم .   دبیر فدراسیون بوکس کشور بر توسعه زیر ساخت ها ،توجه به اصل آموزش ،برگزاری مسابقات قهرمانی شهرستانی و استانی و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور تاکیدو از حمایت فدراسیون از این رشته در استان خبر و بر برگزاری مجمع انتخابات هیات بوکس استان جهت انتخاب رئیس جدید این هیات تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس جوانان و بزرگسالان کشور دبیر فدراسیون بوکس کشور کل ورزش و جوانان استان مدیر کل ورزش و جوانان اردو های تیم های ملی کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد