Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه شورای سیاستگذاری همایش بین المللی مطالبات حقوقی-بین المللی دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و فرماندهان عالی نیروهای مسلح برگزار شد، با تأکید بر اهمیت موضوع همایش و اعلام آمادگی وزارت امور خارجه برای مشارکت در آن اظهار کرد: در روز برگزاری این همایش از همه سفرا و وابستگان نظامی برای حضور و حتی ارائه مقاله دعوت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، برگزاری همایش های بین المللی به صورت مجازی را کم هزینه تر و ساده تر دانست و افزود: با توجه به اینکه این همایش به صورت مجازی نیز برگزار می شود،  می‌توان به صورت فراگیر از حقوقدانان و افرادی که در همایش های عادی برای حضورشان در کشور محذوراتی وجود دارد، برای ارائه مقاله و سخنرانی دعوت کرد.
وزیر امور خارجه ی افزود: طی ماه‌های گذشته کلیه همایش های بین المللی وزارت امور خارجه به صورت مجازی و با هزینه به مراتب کمتر و مشارکت و استقبال بیشتر برگزار شده است و این یک فرصت به شمار می‌رود.
ظریف همچنین با اشاره به پیگیری وزارت امور خارجه در گرفتن محکومیت آمریکا از گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد قتل های فراقانونی گفت: محل پیگیری حقوقی ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان محاکم قضایی ایران و عراق است.
وی با اشاره به بیانیه شورای عالی قضایی عراق مبنی بر صدور حکم بازداشت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل جنایت ترور فرماندهان شهید مقاومت گفت: این حکم با پیگیری زیادی که توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادها صورت گرفت صادر شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ظریف صدای ایران بازداشت وزارت امور خارجه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم

استفان سژورن، وزیر امور خارجه فرانسه در دیدار روز سه شنبه در اورشلیم با هدف چاپلوسی و جلب رضایت مقامات صهیونیستی به همتای اسرائیلی خود یسرائیل کاتز گفت که فرانسه قصد دارد در نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) در ماه مه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران پیشنهاد کند.

وزیر امور خارجه فرانسه که همواره از حامیان حملات اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بوده، در این دیدار ضمن لفاظی علیه ایران گفت: «ما با تمام توان خود در نشست ماه آینده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعمال تحریم‌های هسته‌ای، موشکی و پهپاد‌ها علیه ایران تلاش خواهیم کرد تا ثابت کنیم که فشار‌ها در حال افزایش است». 

مقامات همچنین در مورد "تلاش‌ها برای جلوگیری از به رسمیت شناختن کشور فلسطین" گفتگو کردند.

طبق گزارش کانال ۱۲، تقریباً در همان زمان، وزیر امور خارجه فرانسه به نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل توصیه کرد که "حمله اسرائیل به رفح ایده بدی است و چیزی را حل نمی‌کند. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه