Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: کلیه تلاش مجموعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در فرصت باقی مانده در اجرای دقیق طرح ملی ایران قوی است همان طور که تاکنون علی رغم وجود برخی مشکلات زیرساختی اما کلیه تلاش خود را در راستای اجرای این طرح به کار برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور، نشست شورای فهمای جنوب کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





«مجید خوبی زاده» در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور به جنوب کرمان، گفت: کلیه تلاش مجموعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بر اجرای دقیق طرح ملی ایران قوی در فرصت باقی مانده است همان طور که تاکنون علی رغم وجود برخی مشکلات زیرساختی اما کلیه تلاش خود را در راستای اجرای این طرح به کار برده است.

 



 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور چندین کلیپ آموزش نحوه ثبت فعالیت ها و گزارش های طرح ایران قوی در سامانه بچه های مسجد، به همت این ستاد تولید شده که در اختیار رابطین فهمای شهرستانی قرار داده شده است.



وی بیان کرد: علاوه بر این نیز برنامه های این طرح از طریق مجازی و پیامک به اطلاع مدیران کانون ها رسانده می شود.



خوبی زاده خاطرنشان کرد: در سال جاری اولویت برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در کنار پیشبرد اهداف طرح ملی ایران قوی، توجه به بحث ترویج کتاب و کتابخوانی است.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: به همین منظور ساماندهی و تجهیز کتابخانه های مساجد در دستور کار قرار گرفته است و با اجرای طرح نذر در گردش کتاب، طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار و با استفاده از ظرفیت خیرین به لطف خدا تا حدودی این امر محقق شده است.



وی ابراز کرد: در راستای اجرای طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار، ۲ هزار و ۵۰۰ جلد قرآن کریم خریداری و در بین مساجد مناطق محروم و در بین خانوارهای هایی که نیاز به قرآن کریم داشتند، توزیع شد.



خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ستاد، توجه به ترویج معارف نهج البلاغه است و در همین راستا طرح نهج البلاغه خوانی را راه اندازی کرد و برای اجرای این طرح نیاز به نهج البلاغه بود و بر همین اساس با جلب کمک های خیرین تعداد ۵۰۰ جلد نهج البلاغه جمع آوری شده و به این طرح اختصاص یافت.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی، طرح نهج البلاغه خوانی به صورت مجازی برگزار می شود و به همین منظور تعداد ۲۰ گروه مجازی راه اندازی شده است.



وی با بیان این مطلب که کانون فرهنگی هنری مصباح یکی از کانون های فعال شاخص جنوب کرمان است، که یک ایده خلاقانه ای برای ترویج کتاب و کتابخوانی ارائه کرده است، تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری مصباح طرحی ابتکاری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا کرده و این ایده را به شکل فیلم مستند تولید کرد.



خوبی زاده اضافه کرد: مستند تولیدی بچه های مسجدی کانون مصباح چندی قبل در اختتامیه جشنواره فیلم عمار موفق به کسب رتبه برتر شد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: یکی دیگر از کانون های جنوب کرمان که در بحث کتاب و کتابخوانی فعالیت دارد، کانون فرهنگی هنری فاطمه ها است و به واسطه این کانون، شاهد حضور چهره های شاخص کشوری در دوره های آموزش مجازی در حوزه کتاب و کتابخوانی و نویسندگی هستیم.

 

وی تاکید کرد: در برگزاری مسابقات کتابخوانی، اولویت با استفاده از کتاب های نویسندگان جنوب کرمان است و بر همین اساس با محوریت کتابخانه فاطمه ها مسابقه کتابخوانی صدای شکستن استخوان خاطرات تاجیک شیر جانباز دفاع مقدس نوشته احمد یوسف زاده از نویسندگان شاخص برگزار شد.


خوبی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: کتابخانه فاطمه ها کوچکترین کتابخانه و از کتابخانه های شناخته شده در سطح ملی و بین الملل است که علاوه بر فعالیت در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در زمینه کارآفرین و اشتغال زایی نیز فعالیت دارد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی فهما طرح ملی ایران قوی کتاب و کتابخوانی نهج البلاغه خوبی زاده کلیه تلاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه ها و بخش های ذی ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست ها، چارچوب های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی