Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدرزاده از بستری ۴۵۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی گیلان خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز (چهارشنبه ۲۴دی)در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در استان شاهد دو رقمی شدن مبتلایان به کووید ۱۹ در استان هستیم.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی سراسر استان بستری هستند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدرزاده تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری هرگونه دورهمی از پیش روی این ویروس در جامعه جلوگیری می‌کند.‌

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا مراکز درمانی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان