Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:21:46 GMT

افشای دلیل اصلی اختلافات زیدان با وینیسیوس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۴۵۴۵

افشای دلیل اصلی اختلافات زیدان با وینیسیوس

وینیسیوس در چند بازی اخیر رئال مادرید به میدان نرفته و مدتی است که به ندرت از سوی زیدان در ترکیب قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس تابستان 2019 از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و قرار بود یک پدیده جدید در فوتبال اروپا باشد اما دو سال بعد او هنوز نتوانسته جایگاهی مطمئن و ثابت در ترکیب رئال مادرید پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینیسیوس نه با جولن لوپتگی و نه با زین الدین زیدان یک بازیکن فیکس در ترکیب رئال نبوده و تنها در دوران حضور سانتی سولاری بود که موفق شده بود تا حدی ارزش هایش را ثابت کند.

 

 

 

 

وینیسیوس فصل گذشته که رئال قهرمان لالیگا شد، به خصوص در دوران پس از قرنطینه از ترکیب ثابت خارج شد و زیدان ترجیح داد روی مثلث لوکاس، هازارد و آسنسیو حساب کند. فصل جاری نیز هر زمان ادن هازارد مشکلی برای بازی نداشته، وینیسیوس به نیمکت تبعید شده است.

شرایط برای وینی در فصل جاری نیز کم و بیش مثل فصل گذشته است. او در مقطعی توانست چند بار متوالی در ترکیب ثابت قرار بگیرد اما در بازی های احیر مجددا خبری از او در ترکیب رئال نیست.

 

 

 

 

طبق ادعای آاس، دلیل اصلی اختلاف زیدان با وینیسیوس به اتفاقی است که آگوست 2020 در شهر منچستر رخ داد. رئال که بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در خانه 1-2 به سیتی باخته بود، برای جبران به منچستر رفت ولی در نهایت بازهم 2-1 شکست خورد.

قبل از بازی وقتی زین الدین زیدان ترکیب اصلی تیم را در رختکن اعلام کرد و وینیسیوس متوجه شد باید روی نیمکت بنشیند، واکنشی منفی از خود نشان داد. او در تمام مدتی که زیدان مشغول صحبت های تاکتیکی بود، سر در گوشی موبایل خود داشت و به زیزو توجهی نمی کرد. زیدان نه آن مقطع و نه در ادامه در این مورد هیچ صحبتی با وینسیوس نکرد اما مشخصا از رفتار او آزرده خاطر شده و تبعاتش به فصل جاری هم رسیده است.

زیدان رفتار غیر حرفه ای وینیسیوس را به خاطر سپرده و ستاره جوان برزیلی به نظر کار دشواری برای پاک کردن آن خاطره دارد.

 

 

وینیسیوس جونیور زیدان (سرمربی) منچستر سیتی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور زیدان سرمربی منچستر سیتی رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی