Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هیچ مسئولی در استان، حق حمایت و یا تخریب نامزدهای انتخابات را ندارد، گفت: تک‌تک آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در ششمین دوره طرح جامع آموزش مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات 1400 در تبریز، اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و امن در سال 1400، هدف اصلی ماست و همه مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باید تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری انتخابات را یکی از مصادیق بارز دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در کشور برشمرد و افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در چهل سال گذشته همواه در تعیین سرنوشت خود دخیل بوده و با همراهی و مشارکت خود در تمام برهه‌های حساس، توانمندی، اقتدار و سربلندی کشور را تضمین کرده‌اند.

پورمحمدی با اشاره به فشارهای همه‌جانبه دشمنان علیه ملت ایران، اظهار داشت: ملت ایران در چهل سال گذشته، همواره با چشمانی اشک‌بار به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کرد و شاکله اصلی حرکت صحیح و عزتمندانه کشور بوده‌اند.

مخالفان و  موافقان طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها چه گفتند؟تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در مجلسارجاع طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها به کمیسیون امور داخلی مجلس

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه افزایش مشارکت‌ مردم در انتخابات 1400 یکی از انتظارات جدی ما از احزاب و گروه‌های سیاسی و تاثیرگذار جامعه است، افزود: حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای، پشتوانه‌ای ارزشمند برای دولت آینده و قدرت عمل بیشتر برای اجرای تصمیمات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر شیوه‌ای برای تضعیف نظام استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که مردم ایران این بار نیز همچون سایر مقاطع حساس تاریخ انقلاب، تهدیدات و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ مسئولی در استان، حق حمایت و یا تخریب نامزدهای انتخابات را ندارد، اظهار داشت: تک‌تک آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گذشته، نقطه عطفی در تاریخ کشور و از سالم‌ترین و امن‌ترین انتخابات برگزار شده بود و با دقت و حساسیت دست‌اندرکاران انتخابات، رای‌گیری در یک حوزه انتخابیه هم در کشور ابطال نشد.
 
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تبیین عملکرد دولت به مردم شد و گفت: فشارهایی که در سال‌های اخیر بر کشورمان وارد شده است در طول تاریخ بی‌سابقه بوده و دولت با وجود این فشارها، امور کشور را اداره کرده است.

وی افزود: تاریخ در رابطه با عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم به نیکی یاد خواهد کرد و بدون شک، این دولت، مظلوم‌ترین و کارآمدترین دولت بعد از انقلاب است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: به‌رغم تمامی مشکلات، پس از استقرار دولت یازدهم، همه ساله بیش از 10 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه فقط در آذربایجان شرقی افتتاح شده است.
 
گفتنی است در این دوره آموزشی، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ها و فرمانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل به شکل حضوری و بخشداران سه استان به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند.

انتهای پیام/115/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات انتخابات شورای شهر تخلفات انتخاباتی آذربایجان شرقی ستاد انتخابات انتخابات انتخابات شورای شهر تخلفات انتخاباتی آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود

استاندار کردستان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج که در محل سالن جلسات این شورا برگزار شد، گفت: عملکرد شهرداری سنندج در حوزه‌های مختلف به ویژه توجه به نقاط کم برخوردار، توسعه فضای سبز، اجرای نهضت آسفالت بسیار مثبت بوده لذا نباید این اقدامات ارزشمند تحت‌الشعاع برخی مسائل مانند بیمه قرار بگیرد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: جلب رضایت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل شهرداری در زمینه پرداخت به موقع حق بیمه و حقوق و دستمزد موجب رضایتمندی خانواده بزرگ مدیریت شهری است لذا ضرورت دارد برای رفع مشکل پیگیری‌های لازم از طریق سازمان تامین اجتماعی صورت بگیرد و مشکلات به بهترین نحو حل و فصل شود.

وی در ادامه بیان کرد بیان کرد: مطالبات اراضی شهری شهرداری از راه و شهرسازی باید پرداخت شود و در این جلسه مصوب می‌کنیم که ۲ هکتار زمین خالص مسکونی از مجموع مطالبات شهرداری از راه و شهرسازی ظرف ۶ ماهه نخست امسال بازگردانده شود و به مرور مابقی این مطالبه نیز تسویه گردد.

استاندار کردستان با تاکید براینکه شهردار و معاونین شهردار نیز باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند، گفت: اینکه شهرداری همیشه مورد نقد هستند طبیعی است، اما عملکرد مطلوب شهرداری در حوزه‌های مختلف نباید تحت‌الشعاع برخی مشکلات داخلی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از زمان شروع خدمت به عنوان نماینده دولت در کردستان از برخی تریبون‌های رسمی و غیر رسمی و برخی شبه رسانه‌ها و افراد کم تخریب نشده‌ایم که البته منشا تمام این تخریب‌ها را می‌دانیم، اما معتقدیم اگر خود را درگیر این حواشی کنیم در مسیر اصلی استفاده از فرصت مسئولیت برای خدمت فاصله می‌گیریم.

استاندار کردستان در پاسخ به مباحث مطرح شده در مورد آلایندگی‌های زیست‌محیطی برخی واحد‌های تولیدی بزرگ در شهر سنندج هم گفت: در موضوع حقوق مردم هیچ تعارفی با کسی نداریم، موضوع وجود آلاینده‌های زیست‌محیطی واحد پتروشیمی باید به صورت ویژه و از مسیر قانونی بررسی شود و یقینا در دفاع از منافع مردم هیچ تعارفی با کسی ندارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود